Latvenergo

Sia „Discovery World” veica klientu apkalpošanas pētījumu A/s „Latvenergo” 17 apkalpošanas vietās Latvijas lielākajās pilsētās: Rīgā, Rīgas rajonā, Daugavpilī, Liepājā, Ventspilī. Pētījuma mērķis bija uzlabot klientu apkalpošanu Latvenergo un noteikt klientu apkalpošanas personāla kompetenču paaugstināšanas nepieciešamību.
Sia „Discovery World” darbinieki pētījumā izmantoja „Mystery Shopping” metodi tiešā saskarsmē un arī telefonsarunās ar klientu apkalpošanas personālu. Darbinieku uzdevums bija izvērtēt Latvenergo klientu apkalpošanas vietas, Latvenergo darbinieku klientu apkalpošanas prasmes, kā arī viņu prasmi virzīt Latvenergo pakalpojumus tirgū.
Pētījuma rezultātā Latvenergo vadība un pārējās pētījumā ieinteresētās personas guva priekšstatu par klientu pieredzi 17 klientu apkalpošanas vietās, noskaidroja Latvenergo klientu apkalpošanas personāla kompetenču stiprās un vājās puses, kā arī ieguva argumentētus priekšlikumus klientu apkalpošanas uzlabošanai Latvenergo.
Īpaši pateicamies „Discovery World” valdes loceklim Armandam Ābelītim un pārdošanas nodaļas vadītājai Diānai Tilānei par izrādīto iniciatīvu un pozitīvo attieksmi klientu apkalpošanas pētījuma un pētījuma rezultātu prezentācijas laikā.
Inga Kola, A/S „Latvenergo”, personālvadības departamenta direktore
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)