Latvijas Pasts

Interesanta bija šī kursa tēma visā kopumā. Ļoti labi, ka bija praktiskas diskusijas, kas rosināja domāt un vairāk izprast šo tēmu un tās pielietošanu praksē. Visas apskatītās tēmas bija vienlīdz nozīmīgas un pielietojamas mūsu darbā.
Kristiāna Grīnpauka
Šīs apmācības bija pavisam savādākas, nekā pirms tam biju apmeklējusi. Labākais bija tas, ka pasniedzējs prata mūs visus iesaistīt diskusijā, bija iespēja plaši izteikties par dažādiem notikumiem, kā mums katram bija atgadījies. Arī semināra tēmas bija interesantas, tās man ikdienā noder. Es vēlētos vēl apmeklēt šāda veida kursus, jo esmu apmierināta ar šo semināru.
Iveta Kraupša
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!