Lauma

Vēlamies pateikties par veiktām apmācībām A/s "Lauma". Šāda veida apmācības saviem klientiem mēs organizējām pirmo reizi, un, spriežot pēc saņemtajām atsauksmēm no mūsu klientiem, apmācības bija ļoti interesantas, tās deva gan teorētisku, gan praktisku nozīmi.
Jāatzīmē, ka arī mūsu uzņēmuma darbiniekiem, neskatoties uz to, ka viņi jau iepriekš bija piedalījušies Jūsu rīkotajos semināros ar līdzīgu tematiku, bija interesanti noklausīties apmācību atkārtoti gūstot jaunas, noderīgas atziņas. Vēlamies vēlreiz pateikties visu mūsu klientu vārdā par profesionāli sagatavoto apmācību programmu un izdales materiāliem, entuziasmu un atraktivitāti, ar kādu Jūs vadījāt semināru.
Viktors Aišpurs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)