Lelle

Vērtīgs pārdošanas seminārs, ja vēlas paaugstināt uzņēmuma apgrozījuma pieaugumu, paaugstināt klientu apkalpošanu un pārdevēju profesionalitāti. Svarīgākās tēmas seminārā : Jautājumu uzdošana Ieguvumi klientam Noslēdzošie jautājumi. Šajā seminārā ieguvu zinošākus darbiniekus un domāju , ka ieguvu apgrozījuma pieaugumu uzņēmumā.
Raivita Bulle, SIA „Orchid”, valdes locekle
Patika semināra pozitīvā un nepiespiestā gaisotne, iespēja uzdot jautājumus. Ļoti ilustrēts stāstījums, pasniedzējs iesaista mūs seminārā. Rosina vēlmi vēl labāk pārdot un izzuda mīts , ka pārdevēja profesija ir neforša. Ieguvu šajā pārdošanas seminārā praktiskus padomus, kā tikt galā ar klientu, kas visu uzmanību prasa sev. Sapratu, ka pārdot ir forši!
Una Ļeļa, SIA „Orchid”, pārdevēja - konsultante
Seminārs „Efektīva pārdošana” ir ļoti pamācošs un noderīgs, kas ļauj iepazīt sevi un kolēģus, kā arī iegūt labas pārdošanas zināšanas. Seminārā ieguvu lieliskas zināšanas komunikācijā ar klientu, viņu vēlmju izzināšanas paņēmienus un praktiskus padomus darbā ar klientu.
Dace Aide , SIA „Orchid”, veikala vadītāja
Ļoti pozitīvs iespaids par pārdošanas semināru. Šāds seminārs ir nepieciešams uzņēmumā jau pašā sākumā. Ieguvu stratēģiju darbā ar klientu – visu salika pa punktiem. Pasniedzējs Armands Ābelītis runā raiti, saprotami un ar pozitīvismu. Patika, ka informācija strukturēta, labi saprotama, ir vēlēšanās izmēģināt praksē.
Kristīne Balanasa , veikals „Lelle”, pārdevēja – konsultante
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)