Liepājas Maiznieks

A/s „Liepājas maiznieks” ir viena no vadošajām maizes ceptuvēm Latvijā. Lai stabilizētu mūsu uzņēmumu un paaugstinātu pārdošanas apjomu, izveidojām jaunu tirdzniecības komandu. Jaunas atziņas un prasmes Jūsu seminārā guva gan pieredzes bagātie pārdevēji, gan tie, kas tikai sāk mācīties šo brīnišķo pārdošanas mākslu.
Seminārā guvām pārliecību, ka ar klientu jāstrādā ilgtermiņā, apguvām prezentācijas iemaņas un kā arī to, lai veiksmīgi argumentētu un piedāvātu, vispirms ir jāveic izziņa ar jautājumiem – kas tieši ir tas, kas varētu būt svarīgi cilvēkam, kuram cenšamies kaut ko pārdot.
Īpašs paldies par izstrādāto rokasgrāmatu speciāli uzņēmumā tirdzniecības darbiniekiem. Tā ļaus mums veidot kopīgu un vienotu klientu apkalpošanas servisu.
Paldies par jauno motivāciju darbam, ko ieguvām semināra laikā un par atraktīvo un interesanto sadarbību semināra laikā.
A. Rove
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)