LMT

2010. gada 21. septembrī

2010. gada vasarā SIA „Discovery World” pēc LMT pasūtījuma veica klientu apkalpošanas pētījumu gan Rīgā, gan citos Latvijas reģionos, izmantojot Slēptā pircēja metodi.

Pētījuma mērķis bija apzināt uzņēmuma pozīciju tirgū, iegūt neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par darbinieku zināšanām, prasmēm un attieksmi pret klientiem. Pētījums tika veikts, ievērojot noteikto pētījuma metodoloģiju un noteiktajos termiņos.

SIA „Discovery World” veiktā pētījuma rezultātā tika iegūts ne tikai detalizēts pārskats par klientu apkalpošanas procesiem katrā no pētījumā iekļautajiem klientu apkalpošanas punktiem, bet arī ieteikumus darbinieku apmācībai un apkalpošanas standartu pilnveidošanai.
Ivars Porietis, Biznesa analīzes dienesta direktors
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)