Lode

A/s „Lode” Realizācijas daļas darbinieki pateicas firmai „Perfect Sales” un personīgi Armandam Ābelītim par kursiem „Uz klientu orientēta efektīva pārdošana”. Kursos viegli saprotamā un uztveramā veidā tika parādīta klientu apkalpošanas organizācijas loma firmas veiksmīgas darbības nodrošināšanā, kā arī informācijas apmaiņas un pārrunu procesa sarunās ar klientiem.
Mūs ļoti iepriecināja lektora spējas ar interesantu stāstījumu, noderīgu informāciju un saistošiem faktiem noturēt auditorijas uzmanību vairāku stundu garumā.
Pēc divu dienu apmācības kļuvām zinošāki un pārliecinātāki. Ar praktiskiem piemēriem varējām attīstīt prasmi virzīt sarunu gaitu un neapjukt dažādās situācijās, kas ir priekšrocība ne tikai pārdošanas gaitā un runājot ar klientu, bet arī jebkurā citā informācijas apmaiņas un lēmumu pieņemšanas procesā. Iegūtās zināšanas ir labs pamats profesionālai un veiksmīgai klientu apkalpošanai.
Kursu lietderību apliecina neapgāžami fakti – nākamajā nedēļā pēc kursiem A/s Lode pārdošanas apjoms pieauga par 17%, salīdzinot ar iepriekšējām nedēļām.
Valdis Zariņš, A/S Lode Mārketinga un pārdošanas direktors
Seminārs tika vadīts ļoti emocionāli, interesanti ar neskaitāmiem uzskatāmiem piemēriem. Vadītāja atvērtība pret klausītāju veicināja dialogu, radīja uzticēšanos. Sagatavotās un skatītās tēmas – vērtējums desmit balles.
Dzidra Bētiņa
Tas palīdzēja mana uzņēmuma pārdošanas darbiniekiem justies kā komandai. Viņi pirmo reizi sēdēja visi kopā un darbojās. Visi domāja vienā virzienā un saprata kopīgās problēmas un guva atbildi, kā tās risināt!
Valdis Zariņš
Seminārs tika pasniegts ļoti augstā līmenī, bet vienkāršiem un ļoti saprotamiem domu gājieniem. Ļoti labi bija tas, ka pasniedzējs, gandrīz visās situācijās, deva piemērus no dzīves.
Uldis Lapiņš
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!