M.T.Z. serviss Latvijas un Baltkrievijas kopuzņēmums

Kursos uzņēmuma darbiniekiem tika sniegta izsmeļoša informācija par to, kā veiksmīgāk izmantot dažādus pārdošanas paņēmienus, lai paaugstinātu uzņēmuma peļņu, iegūtu klientus veiksmīgai ilgtermiņa sadarbībai, tādā veidā veicinot ne tikai peļņu, bet arī uzņēmuma prestižu. Lekciju laikā visi klausītāji tika iesaistīti praktiskā seminārā, kas ļāva pielietot iegūtās teorētiskās zināšanas un izanalizēt dažādas problemātiskas situācijas darbā ar pircējiem/ klientiem un rast to risinājumus.
Augstāk minētie kursi bija pamudinājums pilnveidot uzņēmumā kvalitātes vadības sistēmu, veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un izveidot vienotu klientu apkalpošanas stilu.
Par firmas „Perfect Sales” un tās direktora Armanda Ābelīša augsto profesionalitāti liecināja ne tikai klausītāju apmierinātība ar grūto informāciju un saistošais lekciju pasniegšanas veids, bet arī mūsu uzņēmuma ekonomiskie rādītāji: realizācijas apjoms šajā gadā ir palielinājies 2 reizes, bet traktoru pārdošanas apjoms paaugstinājies par 34%. Pateicoties iegūtajai informācijai, veiksmīgi noritēja arī Sia „M.T.Z.- Serviss” esošā kvalitātes vadības standarta ISO 9001:2000 ārējais audits, jo pēc kursa apguves mēs pievērsām īpašu uzmanību klientu apmierinātības veicināšanai.
„Perfect Sales” komandu atzīstam par augstas klases profesionāļiem un teicamiem sadarbības partneriem nākotnē.
V. Zagoruiko
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)