Mana aptieka

Seminārs bija interesants, pareizajā laikā un vietā. Materiāls sagatavots labi un pasniegts ļoti saistoši un saprotamā valodā.
Farmaceitu atsauksmes:
Daudz veiksmīgāk apkalpoju klientus un izprotu pārdošanas procesa būtību un svarīgumu;
Iemācījos pārdod dārgos medikamentus;
Iemācījos izmantot pareizus vārdus;
Labāk izprotu pircēju vēlmes;
Varu vairāk pārdot;
Ieguvu ļoti svarīgu atziņu: notikumu gaitu nosaka 90% mana attieksme un tikai 10% pats notikums;
Jo vairāk es uzzināšu par klientu, jo viņš aizies apmierinātāks;
Sapratu, cik svarīgi izzināt klienta vēlmes un pastāstīt par produktu viņam saprotamā valodā;
Paskatījos uz pārdošanu kā radošu procesu;
Atstāju izvēli klientu ziņā;
Piedāvāju plašāku klāstu;
Izjautāju klientu un iedodu pareizākus medikamentus;
Pievēršu lielāku uzmanību jautājumu uzdošanai;
Beidzot izdevās vecās zināšanas sakārtot pa plauktiņiem;

Liels paldies par ļoti veiksmīgo semināru, ieguvām daudz pozitīvu lādiņu un sparu jaunam, veiksmīgam darbam ar klientiem. Jūs iemācījāt paraudzīties uz patieso ikdienas darbu no citas puses un pamanīt, ka mūsu darbs ir ļoti radošs un bezgala interesants. Pārējais jau ir atkarīgs no mums pašiem.
Anita Ozoliņa
Ļoti interesants seminārs. Vērtīgas domas par kontakta nodibināšanu un izturēšanos pret klientu. Tika izskatītas svarīgas tēmas – Farmaceita uzdevumi Neverbālās saziņas veidi u.c. Paldies par jauko semināru!
Māra Grabe, Mana Aptieka, „Lauma” Valmiera, aptiekas vadītāja
Paldies par šo semināru. Tas man palīdzēs efektīvi strādāt un es ceru, tas atstās manam klientam labu iespaidu par mani un manu aptieku. Ja mans klients atgriežas – ar to viss ir pateikts.
Jeļena Pastore – Valmieras „Ausekļa aptieka”, farmaceite-asistente
Ļoti interesants seminārs, saistošs, daudz interesantu faktu tieši par klientu apkalpošanu, kā arī pasniedzējs Armands Ābelītis mācēja to pasniegt jautri un aizraujoši. Šādi semināri varētu būt biežāk!
Solvita Ģērmane – „Smiltenes aptieka 2”, farmaceite-asistente
Ļoti patika vadīšanas stils – interesants un atraktīvs. Katrā ziņā nebija laika garlaikoties un laiks paskrēja ātri. Man teica, ka šis seminārs būs interesants, bet, ka tik interesants, es nedomāju! Es esmu labi pārsteigta!
Laima Mickus – Iecavas „Mūsas aptieka 1” , farmaceite – asistente
Raits stāstījums ar piemēriem, kas piesaista uzmanību un paliek atmiņā, veiksmīgi iesaista līdz domāšanā.
Baiba Grigore – Cēsu „Gaismas aptieka”, farmaceite
Atraktīvs, piemēriem bagāts pasniegšanas veids, kas ļoti labi, vizuāli paliek atmiņā. Guvu atsevišķas atziņas par veiksmīgu pārdošanas darījumu. No visiem kursiem – visinteresantākie.
Rita Grapmane – „Saulkrastu aptieka”, farmaceite asistente
Seminārs labi organizēts, aktualizējot jautājumus, kas ir saistīti ar tiešajiem farmaceita pienākumiem, kā arī ar veiksmīgu biznesu - peļņu. Turpināt!
Anita Veinberga – „Saulkrastu aptieka”, farmaceite-asistente
Svarīgi bija dzirdēt „pircēja” reakciju uz katru mūsu izrunāto vārdu, veidojot savstarpējās mijiedarbības tēlu. Paldies par pozitīvo enerģiju no Jūsu pasniegšanas!
Pārsla Tīruma – Bauskas „Mūsas aptieka”, farmaceite-asistente
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)