Mepha Baltic

Vērtīgi ir tas, ka tika izskatīti reāli piemēri un kā atrisināt konkrētas situācijas mūsu darbības sfērā. Ļoti liels ieguvums ir tas, ka mūsu vidū bija farmaceiti.
Inga Zorika, Sia „Mepha Baltic ” Farmaceitiskais pārstāvis
Seminārs ”Efektīva pārdošana” ļāva ieraudzīt sevi un savu darbu ar mūsu klientu acīm.Ir ko pārdomāt. Paldies par semināru!
Daina Putne Sia „Mepha Baltic” Medicīniskā pārstāve
Armands Ābelītis ir ļoti atraktīvs pasniedzējs. Konstruktīva pieeja, vienkārši piemēri no dzīves, kas dod labāku izpratni par teoriju. Anekdotes ir Jūsu „rozīnīte”.
Agita Pāvilsone, Sia „Mepha Baltic” Medicīniskā pārstāve
Tas bija ļoti noderīgi darbam, dzīvei kā tādai. Salīdzinājumā ar vēl kādiem kursiem – ļoti interesanti, atraktīvi, labākais ko biju apmeklējusi līdz šim no šāda veida kursiem. Daudz informācijas mūsu ikdienas darbam. Paldies!
Žanete Fenska, Sia „Mepha Baltic” Farmaceite, medicīnas pārstāve
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)