MIXX

Man vissvarīgākā tēma seminārā bija – deleģēšana, bet, protams, pārējās tēmas arī bija ļoti svarīgas. Man šis seminārs tiešām motivēja turpmākajam darbam.
Sanita Zālīte
Ļoti labs seminārs manai darba specifikai. Svarīgas tēmas īsta tirdzniecības profesionāļa skatījumā. Pēc semināra noklausīšanās esmu ieguvusi daudzas atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem. Paldies!
Līga Brūniņa veikala „MiXX” direktore
Ļoti praktisks pārdošanas seminārs , viegli saprotams ar bagātu informāciju. Labi padomi klientu apkalpošanā. Laba motivācija turpmākam darbam.
Lelde Buša, SIA „Sancis”, pārdevēja - kasiere
Ļoti interesants un noderīgs seminārs, kas palīdzēs darbā ar klientiem. Īpaši patika praktiskās nodarbības pārdošanā. Svarīgākā tēma – sarunas uzsākšana un nobeigums.
Evita Auzāne, veikals „Deep”, veikala vadītāja
Seminārs bija ļoti noderīgs un efektīvs, lai turpmākajā darbā varētu pielietot iegūtās zināšanas. Bija lieliska iespēja aizdomāties un paanalizēt savas kļūdas. Ieguvu labus padomus, kā profesionāli pārdot preci Nonākt pie mērķa , kad klients ir pieņēmis lēmumu pirkt Jūsu piedāvāto preci. Lai veicas turpmāk! Jaunus un atsaucīgus klientus!
Endija Pilskovska, SIA „Sancis”, tirdzniecības menedžere
Seminārs bija ļoti interesants, ieguvu daudz jaunas zināšanas par saskarsmi ar klientu un to vēlmju apmierināšanu. Noderīgas tēmas – klienta ieinteresēšana un tā iesaistīšana pārdošanas procesā. Novēlu vadīt semināru tādā pašā veidā un stilā!
Ilga Jupovniece, SIA „Sancis”, pārdevēja – kasiere
„Menedžmenta ABC” seminārs fantastisks – svarīgākā tēma darbinieku motivēšana – viegli uztverama valoda, ar humora pilniem piemēriem un klausoties radās pārliecība, ka es varu daudz ko izdarīt, mainīt un sasniegt. Tā tik turpināt!
Evija Rozīte – SIA Sancis (Mixx) vairumtirdzniecības vadītāja
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)