MODEX

Super! Pārdošanas seminārs bija daudz interesantāks nekā biju gaidījusi. Biju domājusi, ka diezgan daudz zinu par labu servisu, bet izrādījās manas zināšanas nebija pietiekamas. Gribētos īpaši izcelt tēmas – Klienta domāšanas process Preces priekšrocības un ieguvumi Darījumu noslēgšana. Paldies par jauko semināru!
Aleksandra Ļeonova, SIA „AU”, pārdevēja – konsultante
Seminārs – izdevies. Noderēs ne tikai pārdevēja darbam, bet arī reālajā dzīvē. Gan saskaroties ar klientiem, gan ar apkārtējiem līdzcilvēkiem. Ieguvu vērtīgu informāciju par attieksmes svarīgumu, pircēja pienācīgu apkalpošanu, kā ir pareizi, kā ir nepareizi. Kā uzsākt sarunu ar klientu un to profesionāli novadīt līdz beigām. Ļoti interesants pārdošanas seminārs. Tā turpināt!
Karīna Šimkus, SIA „AU” Zapping Milano, stilists
Man ļoti patika šis seminārs, ne mirkli nebija garlaicīgi. Svarīgākās tēmas: Faktori, kas ietekmē pircēja izvēli Uzzināju, kas ir priekšrocības un ieguvumi mūsu precei Darījumu noslēgšana. Vēlētos vēl noklausīties kādu Jūsu semināru, tik pat atraktīvu un izsmeļošu. Paldies!
Olga Vārpa, SIA „AU”, Zapping Milano, pārdevēja
Atraktīvs un interesants pasniegšanas stils semināra vadītājam Armandam Ābelītim. Atsvaidzināja un sakārtoja zināšanas, kā pārdot un padarīt efektīvāku savu darbu. Ieguvu praktiskus padomus, kā pilnīgi izzināt klienta vēlmes , kā izzināt klienta domāšanas veidu un virzīt viņu uz lēmuma pieņemšanu. Paldies par atraktīvo pasniegšanas veidu, ļoti labi izskatītās tēmas paliks atmiņā.
Aiga Sudara, SIA „AU” , veikala vadītāja
Pārdošanas seminārs visnotaļ nepieciešams, lai uzlabotu darba kvalitāti. Ļoti brīva un patīkama atmosfēra, kas savā ziņā nenoliedzami mudina uz seminārā dzirdētā atspoguļojumu turpmākā darbā. Svarīga tēma par attieksmes, rīcības ietekmi uz efektīvu darbošanos ar klientu un „Ja nepajautāsi , nekad neuzzināsi”. Gribētos dzirdēt vēl kādu Jūsu semināru par faktoriem , kas ietekmē pārdošanu. Paldies!
Līga Logina, SIA „AU”
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)