Montāžnieks D

Ļoti pozitīva gaisotne. Saprotami izskaidro. Ļoti nepieciešams seminārs pārdošanas jomā.
Agnese Bērtulsone
Patika praktiskais piegājiens semināra tēmām. Klienta ieguvumi, iebildumi un domāšanas process, lai arī dzirdētas tēmas, bet līdz šim nebija "aizķērušās". Pasniedzējs lieliski pasniedz un argumentē, izskaidro dažādas klientu apkalpošanas taktikas.
Edīte Runce
Paldies! Ļoti palīdzēja tikt skaidrībā un apzināties savus trūkumus darbā ar klientiem. Pats galvenais, es tagad zinu, kā vadīt sarunu ar klientu un noslēgt darījumu. Tapa skaidri daudzi Jautājumi "Kā?", kurus iepriekš risināju intuitīvi (tas par pārdošanas procesu). Esmu ļoti pateicīga un apmierināta. Man viss patika.
Zita Māliņa
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)