NMS GRUPA

2010. gada 17. decembrī
Nr. 440/05-2010

SIA „NMS GRUPA” sekmīgi konkurē Latvijas medicīnas tirgū, nepārtraukti attīstot savas darbības virzienus. Daudzās nozarēs ieņemam vadošas pozīcijas: rentgeniekārtu uzstādīšana, modernizācija, kalibrēšana, lāzeriekārtu, datordermatoskopu pārdošana, apkalpošana u.c.
Bija samērā grūti atrast tieši uz Latvijas tirgu orientētu pārdošanas apmācību , tādēļ bijām īpaši priecīgi, ka šādu pakalpojumu var sniegt kompānija „Perfect Sales”. Semināra programma „Astoņi pārdošanas posmi” tika sagatavota tieši mūsu darba specifikai un orientēta mūsu ikdienas darbam. Apmācībās pārliecinājos, ka tas notika profesionāli augstā līmenī. Armands Ābelītis lietoja daudzus piemērus no prakses, kā arī tēmu apspriešana notika dialoga formā. Tas nodrošināja arī domu apmaiņu un pieredzes nodošanu starp semināra dalībniekiem, nostiprinot iegūtās zināšanas.
Apmācību apmeklēja visi pārdošanas menedžeri un no visiem tika saņemtas pozitīvas atsauksmes par Armandu Ābelīti. Seminārs bija ļoti intensīvs, motivējošs, labi uztverams, teorētiskie jautājumi tika spilgti ilustrēti ar praktiskās dzīves paraugiem. Armands Ābelītis ar saviem praktiskajiem piemēriem un situāciju modeļiem spēja aizraut mūsu komandu.
Īpaši vēlētos izcelt apmācību laikā veikto „Mystery Shopping”, kas ļāva analizēt ikdienas darbā pieļautās nepilnības, kļūdas pārdošanas jomā, kuras ikdienas steigā mēs mēdzam neievērot. Balstoties uz šo „Mystery Shopping” tika veikta rūpīga darba analīze, kas veicina pārdošanas kultūru mūsu uzņēmumā. Kā arī palīdz pārdevējiem veikt labāku klientu vēlmju analīzi.
SIA „NMS GRUPA” vārdā vēlamies pateikties Armandam Ābelītim par lielisko semināru, kurš mūsu uzņēmuma darbiniekiem deva jaunas zināšanas un motivācijas devu. Turpmāk SIA „NMS GRUPA” izmantos „Perfect Sales” pakalpojumus.

Jānis Palkovs, Valdes priekšsēdētājs
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)