Novatours

Liels paldies par to, ka tika salikts viss vēlreiz pa plauktiņiem. Semināra tēma „Efektīva pārdošana” tiešām lika aizdomāties par ikdienas darbu un to ko mēs atbildam klientam. Ieguvu daudz praktiskas informācijas kā labāk atbildēt uz klienta jautājumiem. Paldies par aktīvu un pozitīvu info izklāstīšanu.
Rolands Birģelis, SIA „Novatours” Ārvalstu pārstāvniecību vadītājs
Šīs apmācības vajadzētu uzrīkot ikvienam uzņēmumam Latvijā, kas strādā ar klientiem, lai celtu ne tikai katras firmas atsevišķo servisa līmeni, bet visas Latvijas kopumā! Armands Ābelītis ir īsts profesionālis savā darbā. Liels paldies „Perfect Sales” par semināru – tiešām bija perfekti! Man vissvarīgākās tēmas: Potenciālā klienta psiholoģiskā analīze. Perfektās pārdošanas piramīda. Paldies!
Anete Makarova, SIA „Novatours”, pārdošanas menedžere
Uzskatu, ka šis seminārs ļoti paaugstinās mūsu profesionalitāti. Šo divu dienu laikā es uzzināju ļoti daudz svarīgas informācijas priekš sava darba. Es obligāti ņemšu vērā visu dzirdēto informāciju! Man vissvarīgākās tēmas: Kā pierunāt klientu nopirkt preci un kā viņam piedāvāt labāko izvēli.
Tatjana Sergejeva, SIA „Novatours”, klientu konsultante
Ļoti viegli un pieejami tiek apskatīti diezgan svarīgi momenti, pie kuriem ir jāstrādā un jāpilnveido. Informācija viegli uztverama. Visi dalībnieki tiek iesaistīti apmācību procesā. Man vissvarīgākās tēmas: Kā vest sarunu ar klientiem Kā rīkoties noteicošos momentos Kā veidot saskarsmi ar klientiem pēc notikušā brauciena. Ļoti, ļoti, ļoti patika! Labprāt paklausītos vēl kādus seminārus par līdzīgām tēmām un problēmām! Paldies!
Jekaterina Zakrevska, SIA „Novatours”, ceļojumu eksperte
Ļoti patika!!! Viss saprotams, vajadzīgs. Saņēmu daudz ļoti vajadzīgas informācijas lai slēgtu vairāk veiksmīgu rezervāciju. Man vissvarīgākās tēmas: Klienta ieguvumu un izdevīguma valoda Faktori, kas ietekmē klienta izvēli. Liels Jums paldies!
Kristīna Ščekočihina, SIA „Novatours”, ceļojumu eksperte
Ļoti aktuāla, interesanta tēma. Atšķirībā no citiem apmeklētajiem semināriem, šoreiz patiešām iemācījos arī kaut ko jaunu. Man vissvarīgākās tēmas: Kā noturēt klientu, ja viņš nav pārliecināts par pirkumu Kā pārliecināt, ka par dārgu produktu ir vērts maksāt vairāk. Liels, paldies, Armand, par atraktīvo stāstījumu – Jums izdevās piesaistīt visu uzmanību pat brīvdienās un sausu teoriju ar interesantiem piemēriem un dzīves situācijām pārvērst par aizraujošu. Tā tik turpināt!
Līva Lāce, SIA „Novatours”, pārdošanas menedžere
Ļoti interesants un atraktīvs seminārs „Efektīva pārdošana”, kas ne mirkli neļāva novērst uzmanību. Parādīja kopsakarības, kā viena lieta noved pie citām, kā kāda neizdarība vai maza frāze izmaina visu rezultātu. Tas ir ļoti svarīgi parādīt, tieši kā labāk panākt pozitīvu rezultātu, un, es teikšu, jums tas izdevās! Cita lieta prakse, kur tas viss jāatsvaidzina un jāievieš kā norma. Svarīga tēma bija par jautājumu uzdošanu. Vissvarīgākā! Otra svarīgākā bija par iebildumu atspēkošanu un kontroles pārņemšanu. Tas palīdzēs noturēt klientus un neļaut aiziet pie konkurentiem.
Mareks Krūmiņš, SIA „Novatours”, pārdošanas menedžeris
Šajā seminārā ieguvu daudz informācijas un vērtīgus ieteikumus, kā efektīvāk pārdot produktu un atrast ar klientu kopīgu valodu, t.i., izprast klienta domāšanas veidu un tādējādi piedāvāt klientam attiecīgos pakalpojumus, kas apmierina klienta vajadzības. Vissvarīgākā tēma man likās „klienta priekšrocību un ieguvumu valoda”. Sapratu, ka svarīgi ir ne tik daudz stāstīt par konkrētu produktu, bet par to, kā šis produkts apmierinās klienta vajadzības.
Agneta Šnepste, SIA „Novatours”, ceļojumu eksperte
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)