NPK Terminalis

Liepāja. SIA „NPK Terminālis” piedalījās SIA „Discovery World” organizētajā seminārā ar nosaukumu „Uz klientu orientēta efektīva pārdošana”, kas uzņēmumā norisinājās 2010. gada 23. un 31. augustā.

Uzņēmuma kolektīvs sniedza visaugstākajā mērā pozitīvu atsauksmi, kā arī atzinīgi novērtēja praktisko piemēru analīzi un uzdevumus, kuri sniedza jaunas zināšanas klientu apkalpošanas sfērā. Seminārā tika pārrunāti uzņēmuma aktuāli jautājumi, kas noderēs attiecību uzturēšanai ar klientiem. Ar SIA „Discovery World” speciālistiem tika veidota veiksmīga sadarbība un sniegtais pakalpojums viennozīmīgi ir noderīgs un pozitīvs. Apmācības procesā iegūtās zināšanas ir veicinājušas darījumu apjomu pieaugumu, kā arī rasti jauni sadarbības partneri. Jāapliecina semināra vadītāja Armanda Ābelīša spēja noturēt auditorijas uzmanību ar radošu pieeju.

NPK Terminālis kolektīvs ir patiesi gandarīt sadarbojoties ar SIA „Discovery World” kā augsta līmeņa profesionāļu komandu, kas savu darbu veic kvalitatīvi.

Ģirts Cēlājs, Valdes loceklis

Vissvarīgākās tēmas bija pārdošanas process un jautājumu uzdošana klientam. Ieguvu zināšanas, kā rīkoties dažādās situācijās. Semināra bija interesants pasniegšanas stils, nebija garlaicīgi. Labprāt uzzinātu vel kaut ko.

Māra Bembere

Vissvarīgākā tēma bija attiecības ar klientu. Seminārā atsvaidzināju un papildināju zināšanas. Patīkami pasniegts seminārs, ļoti patīkami un viegli klausīties pasniedzējā.

Ritvars Huve

Visas tēmas seminārā bija svarīgas un noderīgas, jo tika diskutēts un izanalizēts. Seminārā ieguvu plašāku informāciju par pārdošanas dažādiem pamatprincipiem. Seminārs bija izsmeļošs, ieguva daudz jaunu, kas atsvaidzināja vecās iemaņas.

Osmars Kave

Vissvarīgākās tēmas bija kā pareizi reaģēt uz iebildumiem un produkta ieguvumu un izdevīguma valoda. Seminārā ieguvu mākslu pārliecināt cilvēkus. Seminārs deva pārliecību un padziļināja manu prasmi komunicēt ar klientiem.

Arvīds Kukuks
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)