Ojārs Āva un D

25.01.2010.

SIA „OJĀRS ĀVA UN D” jau vairāk nekā 6 gadus nodarbojas ar pasaulē ļoti pazīstamas un uzticamas lauksaimniecības tehnikas tirdzniecību Latvijā, kā arī sniedz profesionāla servisa pakalpojumus.
Tā kā SIA „OJĀRS ĀVA UN D” ikdienas darbs nav iedomājams bez pārdošanas un pakalpojuma sniegšanas klientiem, jaunu klientu piesaistīšana un pakalpojumu pārdošanas veicināšana ir galvenie uzņēmuma mērķi, savukārt darbinieku kvalifikācijas un profesionalitātes paaugstināšana – viens no galvenajiem SIA „OJĀRS ĀVA UN D” uzdevumiem, tieši tāpēc tika pieņemts lēmums izmantot vadošā uzņēmuma „Perfect Sales” izstrādātās individuālās „Efektīva pārdošana un klientu apkalpošana” apmācības.
Par notikušo 2 dienu, semināru, kur piedalījās pilnīgi visi uzņēmuma darbinieki, esam ļoti gandarīti. „Perfect Sales” vadītais seminārs tika veikts augstā kvalitātē un pilnība apmierināja mūsu vajadzības.
Lektors Armands Ābelītis vienkāršā valodā ar ļoti spilgtiem piemēriem un praktiskiem uzdevumiem palīdzēja 2 dienu laikā SIA „OJĀRS ĀVA UN D” kolektīvam apgūt svarīgākos veiksmīgas pārdošanas mākslas pamatprincipus, parādīja pareizo attieksmi pret darbu, motivēja darbus panākumiem un vēlmei uzlaboties. Turklāt seminārā, kur piedalās visi uzņēmuma darbinieki, vadītājam ir ļoti lieliska iespēja redzēt un novērtēt savus darbiniekus no malas.
Pateicoties „Perfect Sales”, SIA „OJĀRS ĀVA UN D” nodrošinās savu uzņēmumu ar vēl labākiem pārdošanas speciālistiem un spēs sniegt mūsu klientiem vēl labāku un uzticamāku servisu.

Ojārs Āva, Valdes loceklis
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!