Parex banka

Ļoti labs seminārs, Armands Ābelītis lielisks cilvēks. Seminārā tiek pasniegta nevis teorija, bet praktiskas lietas. Ļoti daudz piemēru, viegli uztverama informācija. Esmu pārliecināta, ka šī informācija man palīdzēs būt veiksmīgai darbā ar klientiem. Liels Jums paldies!
Kristīne Paulauskaite
Mūžam atcerēšos 3 vārdu salikumu - pozitīva attieksme, izzinošie jautājumi un Armands Ābelītis.
Paldies, esmu pārliecināta, ka tas man palīdzēs pārdot, un katru reizi, kad man tas izdosies, es atcerēšos šo semināru.
Sandra Ludiņa
Vislabākais ir tas, ka lietas, kuras it kā var atrast grāmatās, internetā – tiek pasniegtas tādā veidā, ka ir skaidrs kā diena – Jā , tas ir tieši tas, kas vajadzīgs un tas strādā! Reāli piemēri iz dzīves plus perfekts Armanda Ābelīša izpildījums – Kas var būt labāks par šo?!? Ļoti svarīgas tēmas man bija – Priekšrocības un ieguvumi Izzinošie jautājumi, vajadzības attīstība. Aizmigt patiešām nevarēja!
Daina Sidere, AS „Parex Banka”, noguldījumu produktu nodaļas vadītāja
Atvērts , optimisma pilns seminārs. Seminārā „Efektīva klientu apkalpošana” es uzzināju, kā veikt pareizo pieeju klientam, lai viņš ieklausītos manī un izvēlētos manu piedāvājumu. Seminārs dod iespēju saskatīt daudz ko gaišākās krāsās un liek aizdomāties par to, ka viss ir katra paša spēkos. Nekas nav neiespējams! Vajadzētu biežāk apmeklēt šādu semināru!
Jolanta Līruma, AS „Parex Banka” klientu piesaistes speciāliste
Vislabākais ir tas, ka lietas, kuras it kā var atrast grāmatās, internetā – tiek pasniegtas tādā veidā, ka ir skaidrs kā diena – Jā , tas ir tieši tas, kas vajadzīgs un tas strādā! Reāli piemēri iz dzīves plus perfekts Armanda Ābelīša izpildījums – Kas var būt labāks par šo?!? Ļoti svarīgas tēmas seminārā „Efektīva pārdošana” man bija – Priekšrocības un ieguvumi Izzinošie jautājumi, vajadzības attīstība. Aizmigt patiešām nevarēja!
Daina Sidere, AS „Parex Banka”, noguldījumu produktu nodaļas vadītāja
Semināru kopumā uzskatu kā vienu veselu un kā ļoti veiksmīgu. Man ļoti patika pasniegšanas veids / gan semināra vadītājs, gan tehniskais izpildījums, gan tēma/. Uzskatu, ka šis semināra apmeklējums man ir ieguvums un ka iegūtās zināšanas es veiksmīgi varēšu pielietot manā darbā.
Ja šo atsauksmi lasa cilvēks, kurš domā vai apmeklēt šo semināru, vai nē, tad iesaku – noteikti apmeklēt!
Dace Rusiņa - Stabulniece A/S “Parekss Banka” Korporatīvās kreditēšanas un līzinga projektu vadītāja
Viens no labākajiem semināriem informācijas ziņā, kurus esmu apmeklējusi! Reāli risinājumi, nevis tikai teorētiski, mūsu darba specifikā piedāvājot bankas, apdrošināšanas un investīciju pakalpojumus. Labprāt ieteikšu citiem!
Agnese Berkane, Parex banka A/S klientu attiecību menedžere
Semināra tēmas labi pārdomātas un savienotas, tās parādīja, kā ar pareizu jautājumu noformulēšanu un vārdu spēlēm var mainīt atbildes uz jautājumiem, kā es varu virzīt klientu uz pozitīvu rezultātu un darījumu noslēgšanu. Ļoti svarīgas tēmas bija saruna ar klientu pa telefonu, profesionāla iespaida radīšana tiekoties ar klientu un kā prezentēt bankas pakalpojumus. Vēlētos turpmāku sadarbību!
Tatjana Nežberte, A/S “Parekss Banka” Kredītu projektu vadītāja
Vienkārši Super!!! Visinteresantākais seminārs pēdējos darba gados! Man svarīgākās tēmas bija : Darbs ar iebildumiem un klienta lēmuma pieņemšanas posmi. Noteikti daudz ko izmantošu savā darbā.
Ilona Jakubova, A/S” Parekss Banka” KAC „Iļģuciems” Vadītāja
Ļoti augsti vērtēju, ka šajā seminārā „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” teorētiskās zināšanas tika 100% -tīgi pierādītas ar praktiskiem piemēriem un risinājumiem. Teoriju saprast ir vienmēr, bet svarīgi ir uzzināt kā to pielietot! Svarīgākās tēmas man – Klienta izzināšana un kā uzdot „pareizos” jautājumus.
Vita Slabkovska A/S ”Parekss Banka” Klientu apkalpošanas centra vadītāja
+Atraktīvs semināra vadīšanas stils.+ Veiksmīgi tiek noturēta dalībnieku uzmanība. +Tēmu izklāsts ar praktisku piemēru palīdzību. +Iedvesmojošs un uzmundrinošs, kā arī ļoti pozitīva attieksme. Svarīgākās tēmas man: Darbs ar klientu iebildumiem Ieguvumu – priekšrocību valodas izmantošana Izzinošo jautājumu uzdošana. Paldies par interesanti pavadītām dienām!
Solvita Lauka, A/S”Parekss Banka” Mācību centrs, Psihologs
Patika, noteikti vērtīgi dzirdēt situācijas iz dzīves, radās atkārtota interese par pārdošanu (bija zudusi). Ieguvu interesantas un vajadzīgas lietas par klientu iebildumiem, sarunu virzīšanu pārdošanas procesā. Labi, ka tika parādīts, kur pārdevējs kļūdās pārdodot (situācijas iz dzīves). Liels paldies!
Linda Vigupe A/S ”Parekss Banka” Klientu apkalpošanas centra vadītāja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)