Pieci veidi, kā dubultot savus ienākumus pārdošanā

2015-03-02

1. Dubultojiet zvanu skaitu
Pirmais ir vienkārši dubultot zvanu skaitu. Bieži telemārketinga semināros, ko vadu, jautāju pārdevējiem, vai viņi var dubultot zvanu skaitu. Vienmēr ir kāds, kas atbild, ka viņš varētu, ja tas būtu ļoti nepieciešams. Tad uz reizi saku – seminārs var beigties, nav nepieciešamības to turpināt. Faktiski, ja jūs variet dubultot zvanu skaitu, tad dariet to. Dubultojiet skaitļus un būs vairāk darījumu.
Ja tas nav reāli, tad ir jāpaaugstina savas profesionālās iemaņas.

2. Sasniedziet mērķi biežāk
Otrais variants ir vairāk kontaktēties ar cilvēkiem. Piemēram, parastā dienā piezvanu 15 klientiem un runāju ar 7, bet ja zvanītu 10 klientiem vai 8 – bieži domājam, nekas īpašs taču nenotiks?
Ja jūs dienas beigās esat izdarījis vienu lieku tālruņa zvanu, vai tad tas ko īpašu mainītu? Viens cilvēks dienā nozīmē 200 gadā... tas ir daudz. Katru dienu, kad jūs jau esat gatavs iet prom no ofisa, neatkarīgi no laika, piezvaniet un runājiet ar vēl vienu cilvēku.
Jums nav nepieciešams piezvanīt 1000 cilvēkiem, var pietikt tikai ar vēl vienu papildus tālruņa zvanu dienā. Padomājiet, kā līdzīgas izmaiņas varētu ietekmēt jūsu skaitļus.

3. Norunājiet vairāk tikšanās
Trešais variants iekļauj sevī vairāk tikšanos ar klientiem. Citiem vārdiem, tā vietā, lai runātu ar 7 cilvēkiem un sarunātu 1 tikšanos, varētu norunāt divas tikšanās. Tiklīdz palielinu tikšanās skaitu, kļūšu veiksmīgāks. Ja norunāju par 1 tikšanos dienā vairāk, iespējamie ieņēmumi var būt neticami.
 
4. Noslēdziet vairāk darījumu
Mans darījumu noslēgšanas reitings ir viens no 8. No katrām 8 tikšanām noslēdzu darījumu. Kas būtu, ja es uzlabotu rezultātu? Ja es varētu iegūt 1 darījumu no 6 tikšanām, vai pat 1 darījumu no 4 tikšanām? Protams, man jāsatiek tikpat daudz cilvēku šī uzlabojuma laikā.

5. Iegūstiet vairāk naudas par katru darījumu
Beigās es varētu palikt pie tiem pašiem cipariem, maniem 30 noslēgtajiem darījumiem, bet vienkārši palielināt pārdotā summu katram no klientiem. Ja par katru darījumu būtu iespējas iegūt 2 reizes lielāku naudu, es vismaz teorētiski varētu dubultot savus ienākumus.

Pierakstiet savus skaitļus un izvērtējiet tos. Neapstājieties, neatlaidība ir viena no pamata vērtībām pārdošanas veiksmei.

Paskatīsimies tuvāk. Ja pārdevējs parunājis ar vēl vienu cilvēku dienā, sarunājis par vienu tikšanos vairāk, noslēdzis par vienu darījumu vairāk, viņš nešauboties palielinās arī ienākumus.
Ja vēlaties būt veiksmīgs pārdevējs, jums jāsaprot, ka pat mazākās izmaiņas var dot milzīgu iespaidu uz jūsu karjeru.

Armands Ābelītis
„Perfect Sales” Direktors
Pārdošanas, klientu apkalpošanas un menedžmenta apmācību programmu autors un pasniedzējs.

"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA"  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)"MENEDŽMENTA ABC"  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
"PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES" / "MENEDŽMENTA ABC 2" (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
"EFEKTĪVA PĀRDOŠANA" (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
"EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA" (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
"MENEDŽMENTA ABC" (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
"Perfect Sales" ir kļuvusi par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) biedru, ar šo sadarbības soli apstiprinot vēlmi aktīvi darboties uzņēmējdarbības vides attīstīšanā Latvijā!