Preiss

„Vērtīgākās tēmas: - motivācija, laika plānošana un darbu deleģēšana. Ceru, ka kādu daļu jau tuvāko 72 stundu laikā varēšu pielietot un izmainīt jau nekavējoši. Kārtējo reizi pārliecinājos, ka šie kursi ir viegli saprotami, pieņemami un labi pamatoti praksē.”
Uldis Stepiņš
Pagaidām labākais „Efektīvas pārdošanas” seminārs, kādā es esmu piedalījies. Pasniedzējs Armands Ābelītis ļoti atraktīvs un aktīvs. Uzrunā katru individuāli un sajūta tiešām tāda, ka es esmu bijis īstajā vietā , īstajā laikā. Patiešām tēmas – Atteikumi, Jautājumu tehnika, Noslēgums un Kā noturēt klientu, palīdzēja sakārtot manas zināšanas un iedeva daudz jaunas idejas, kuras noteikti pielietošu savā darbā.
Gatis Veinbergs, „Preiss būve” vairumtirdzniecība
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)