Reserved

„Perfect Sales” direktors Armands Ābelītis semināru vadīja brīvā gaisotnē ar augstu profesionālismu un ar konkrētiem piemēriem. Abas apmācību dienas nenogurdināja, bija interesantas un aktīvas. Neviens neiedomājās paskatīties pulkstenī gaidot beigas, jo laiks paskrēja nemanot. Visi piemēri bija no reālās dzīves, ar labu humora izjūtu un atraktivitāti, A.Ābelīša izpildījumā, ka nereti auditorijā atskanēja smiekli!
Šis seminārs ne tikai palīdzēja saprast mūsu klientu psiholoģiju, bet parādīja pārdevēja profesiju, kas bieži krāsota negatīvās krāsās, pavisam citā rakursā. Palīdzēja iegūt pārliecību par to ko mēs darām, katrā situācijā meklējot pozitīvās puses, interesi un sapratni, kā no pārdevēja, tā arī no pircēja puses.
Aušra Adomavičiene, „Reserved” Lietuva, pārdošanas nodaļas direktore
Šis pārdošanas seminārs ģenerēja daudz ideju un pareizu attieksmi pret darbu ar klientiem. Ļoti svarīgi bija konkrēti piemēri un atraktīva demonstrācija. Esmu pārliecināta, ka iegūtās zināšanas veicinās efektīvāku klientu apkalpošanu un cels peļņu mūsu uzņēmumam. Paldies un veiksmi darbā!
Baiba Sīle, „LPP Retail Baltic” , Reserved veikala vadītāja
Pirmkārt , ļoti netradicionāls pasniegšanas veids. Armands Ābelītis - atraktīvs un interesi pastiprinošs pasniedzējs. Lietderīga, praktiska, vienkāršā un saprotamā valodā pasniegta informācija. Mācieties interesantas lietas arī turpmāk, lai mēs nākotnē varam atkal un atkal mācīties, mācīties, mācīties!
Edgars Kabatiņš, „LPP Retail Baltic” , Reserved direktora vietnieks
Bija ļoti interesants seminārs pārdošanā. Patika, ka viss tika pasniegts ar konkrētiem piemēriem. Uz semināra nākot likās, ka visu jau zinu, bet tagad noteikti esmu mainījusi savas domas un ar nepacietību gaidu , kad varēšu to izmantot un apmācīt savus pārdevējus. Liels paldies Jums!
Inese Spillere, „LPP Retail Baltic” , Reserved veikala vadītāja
Seminārs „Efektīva pārdošana” tik tiešām labs un pamācošs. Bija labi, ka Armands izmantoja dzīvus piemērus it visam, lai izskaidrotu jebkuru no mums dotajām tēmām. Nebija garlaicīgi kā parasti ir lekcijās, kad domās lidojam kur citur. Palieciet tikpat optimistisks un interesants!
Agnese Vīnerte, „LPP Retail Baltic” , Reserved vecākā pārdevēja
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!