Rīgas Dzirnavnieks

„Perfect Sales” vadītājs Armands Ābelītis A/s „Rīgas Dzirnavnieks” mārketinga un tirdzniecības daļas pārdošanas personālam novadīja biznesa konsultāciju semināru „Uz klientu orientēta pārdošana”. Semināra darbā piedalījās gan pārdošanas vadītāji, gan reģionālie pārdošanas vadītāji, gan tirdzniecības pārstāvji un maiznieki-konsultanti, kopumā 8 cilvēki, kas pārstāvēja abus A/s „Rīgas Dzirnavnieks” biznesa virzienus-B2B un B2C produkcijas pārdošanu.

Semināra klausītāji bija ar dažādu zināšanu līmeni un darba pieredzi, taču katrs atrada sev interesējošas un ikdienā pielietojamas tēmas. Semināru uztveramāku padarīja arī tā pasniegšanas forma. Vadītājs lietoja daudzus piemērus no prakses, kā arī tēmu apspriešana notika dialoga formā. Tas nodrošināja arī domu apmaiņu un pieredzes nodošanu starp semināra dalībniekiem, nostiprinot iegūtās zināšanas.

Praktiskais darbs balstījās uz ikdienā pielietojamiem piemēriem, kas tiks izmantoti vairāku pārdošanas rokasgrāmatai nepieciešamu nodaļu sagatavošanai. Visnoderīgākās tēmas , kā atzīmēja semināra dalībnieki, bija „pieejas stratēģijas”, „risinājuma pārdošana klientam”, „iebildumu atspēkošana”.

Vairākiem semināra dalībniekiem bija lieliska iespēja nekavējoties pielietot iegūtās zināšanas praksē. Kvalitatīvās izmaiņas personāla darbā gan klienti, gan kolēģi, gan paši semināra dalībnieki.

A/S „Rīgas Dzirnavnieks” novēl saglabāt un celt apmācības kvalitāti un plāno arī turpmāk izmantot „Perfect Sales” pakalpojumus.
Māris Ērmanis
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)