RSK

Bija patīkami papildināt savas zināšanas un iegūt ļoti noderīgu informāciju. Noteikti izceltu tēmas – Faktori, kas ietekmē klientu izvēli Kā tikt galā ar klientu iebildumiem Kā pārliecināt klientu pirkt polisi tieši mūsu sabiedrībā Kā vest profesionāli pārrunas ar klientu un to noturēt. Paldies par noderīgo „Efektīva pārdošana” semināru !
Ingrīda Lisovska , „RSK” , biroja vadītāja
Semināra vadītājam Armandam Ābelītim bija labs kontakts ar auditoriju, iesaistīja semināra dalībniekus un ļoti labi piemēri no dzīves. Vissvarīgākās tēmas man bija – Kā tikt galā ar klientu iebildumiem Faktori, kas ietekmē klientu izvēli Apdrošināšanas produkta prezentācija. Kopumā interesants „Efektīvas pārdošanas” seminārs. Paldies!
Līga Ozola, „RSK”, brokeru projektu vadītāja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)