Runway

Ļoti labs telemārketinga seminārs, kvalitatīvi pasniegts tēmu izklāsts, Armanda Ābelīša pozitīvā attieksme, kompetence un perfektās zināšanas sniedza labas zināšanas arī man. Svarīgākās tēmas seminārā: Kā iesākt sarunu un kā profesionāli nobeigt to ar klientu Galvenie vārdi, kurus ir ieteicams un nav ieteicams lietot sarunā ar klientu. Paldies par jaunām zināšanām!
Iveta Ivuškāne, SIA „Runway”, klientu serviss
Seminārs „Pārdošana un klientu apkalpošana pa telefonu” labi un precīzi organizēts. Jautājumi konkrēti, skaidri un kodolīgi iztirzāti. Ļoti svarīga bija tēma par klientu iebildumiem, nevajadzīgiem izteicieniem un profesionālu sarunas noslēgumu.
Vjačeslavs Pliska, SIA „Runway”, klientu serviss
Seminārs bija ļoti noderīgs. Uzzināju ļoti daudz jaunas lietas, tā saucamos „Pārdošanas likumus”. Kā vissvarīgākais, ko iemācījos man šķiet ir tas, ka vienmēr ir jāuzdod klientam jautājumi, lai izzinātu viņa vajadzību. Klientu apkalpošanas seminārs tika novadīts ļoti profesionāli, vieglā un saprotamā valodā , ar konkrētiem piemēriem! Tā turpināt un lai Jums veicas! Liels paldies!
Egita Ķīķne, SIA „Runway”, projektu vadītāja asistente
Viss seminārs „Efektīva pārdošana” bija ļoti labs un interesants. Svarīgas tēmas man – kā priekšrocības pārvērst klienta ieguvumos runājot ar klientu, kā tikt galā ar klientu iebildumiem un lietojamie vārdi. Ļoti priecājos, ka „Runway” nolēma organizēt šo semināru. Tas ir noderīgi ne tikai telemārketingā, bet arī uz ienākošajiem zvaniem.
Sabīne Vulfa, SIA „Runway”, klientu serviss
Seminārs viennozīmīgi bija interesants, lielā mērā noteikti pateicoties semināra pasniedzēja Armanda Ābelīša aktivitātei, komunikabilitātei & pasniegšanas stilam. Tā kā viss bija saistīts vienā savstarpējā shēmā – no sarunas ar klientu uzsākšanu līdz sarunas beigām, tad visi posmi bija vienlīdz svarīgi & viens otru papildinoši. Daudz noderīgas info, kas noder ne tikai profesionālajā izaugsmē, bet arī ikdienā & savstarpējā komunikācijā. Liels paldies!!!
Amanda Audze, SIA „Runway”, klientu serviss
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)