Saimnieks-serviss

Lieliskas radošas domas, ļoti interesantas situācijas, kuras noder dzīvē.
Ēriks Pisarkskis
Šis seminārs ir ļoti pozitīvs, viņš man deva daudz vielas pārdomām un labus padomus, kā labāk strādāt ar klientu.
Andis Eiduks
Ļoti noderīgs seminārs pārdošanas darbam ar klientu. Parādīja manas kļūdas un nepilnības, kas tiek pieļautas darbā. Ir reāls pamats izmaiņām manā darba stilā! Vērtīgas tēmas par klienta novērtēšanu, preces demonstrēšanu un klienta „apstrādi”. Paldies!
Egīls Cunskis, BTC „Saimnieks serviss”, santehnikas projektu vadītājs
Ļoti patika „Perfect Sales” piedāvātais seminārs pārdošanā. Ieguvu jaunas zināšanas. Garlaicīgi nebija noteikti! Seminārs liek pozitīvi domāt un dod vēlmi, sparu kaut ko pārdot. Svarīgākās tēmas : Kā tikt galā ar klientu iebildumiem Klientu domāšanas process Preces priekšrocības un ieguvumi klienta acīs Sarunas noslēgums. Tā tikai turpināt un liels paldies!
Evita Vilcāne, SIA „Saimnieks serviss”, projektu vadītāja
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!