Salamander

Seminārs plašs, ietver pārdošanai nepieciešamās zināšanas, tajā pašā laikā bez ūdens liešanas. Ieguvu daudz praktisku padomu savam darbam. Anekdotes arī bija vietā. Tā turpināt! Nāciet vēl!
Ināra Miķelsone, ‘’Repa – Ring”, Ražošanas daļas meistare
Visas tēmas bija svarīgas, pamācošas. Seminārs ”Efektīva klientu apkalpošana” bija ļoti interesants, viegli uztverams, priekš mūsu darba izmantojami ieteikumi.Es tici, ka šis seminārs ļaus man vēl labāk apkalpot mūsu klientus. Mīļš paldies, gribētos vēl kādu semināru!
Natālija Pribitkova, „Repa – Ring”
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!