Scania Latvia, SIA

Seminārā iegūtais palīdzēja saprast, ar ko sākt un kā pareizi strādāt.
Inguss Builis
Ļoti labs un profesionāls pārdošanas seminārs auto transporta tirdzniecībā. Super, Duper! Svarīgākās tēmas : Klienta domāšanas process Klientu izzinošā domāšana Darījuma noslēguma jautājumi. Gribās vēl tādu semināru!
Roberts Berhards, „Scania Latvia”, projektu vadītājs – pārdevējs
Lielisks seminārs par pārdošanas tēmu. Semināra vadītājs Armands Ābelītis ir īsts profesionālis savā jomā. Ieguvu daudz praktisku padomu pārdošanā un klientu apkalpošanā. Svarīgākā tēma bija – Klienta iebildumi un argumentācija. Tā turpināt un nākotnē grāmatu par pārdošanu uzrakstīt vajadzētu!
Oļegs D. „Scania Latvia”, pārdevējs
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)