Scania Latvia, SIA

Seminārā iegūtais palīdzēja saprast, ar ko sākt un kā pareizi strādāt.
Inguss Builis
Ļoti labs un profesionāls pārdošanas seminārs auto transporta tirdzniecībā. Super, Duper! Svarīgākās tēmas : Klienta domāšanas process Klientu izzinošā domāšana Darījuma noslēguma jautājumi. Gribās vēl tādu semināru!
Roberts Berhards, „Scania Latvia”, projektu vadītājs – pārdevējs
Lielisks seminārs par pārdošanas tēmu. Semināra vadītājs Armands Ābelītis ir īsts profesionālis savā jomā. Ieguvu daudz praktisku padomu pārdošanā un klientu apkalpošanā. Svarīgākā tēma bija – Klienta iebildumi un argumentācija. Tā turpināt un nākotnē grāmatu par pārdošanu uzrakstīt vajadzētu!
Oļegs D. „Scania Latvia”, pārdevējs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)