SCO

Ļoti labs seminārs. Esmu ieguvis jaunas idejas un pieejas strādājot ar klientiem. Svarīgākās tēmas bija “Attieksme pret klientu”, “Izzināt klienta vēlmes”, “Iegūt jaunus klientus un neaizmirst vecos”
Gatis Ķīkulis
Ļoti labs seminārs „Efektīva pārdošana”. Esmu ieguvis jaunas idejas un pieejas strādājot ar klientiem. Svarīgākās tēmas bija “Attieksme pret klientu”, “Izzināt klienta vēlmes”, “Iegūt jaunus klientus un neaizmirst vecos”, „Kā tikt galā ar klientu iebildumiem”. Paldies!
Gatis Ķīkulis, A/s “SCO Centrs” Valmiera, tirdzniecības menedžeris
Seminārs „Efektīva pārdošana” bija ļoti interesants. Ieguvu daudz praktisku ideju, kā uzlabot savu darbu ar klientiem. Seminārā nebija garlaicīgi, jo lektors visu izstāstīja ļoti saprotami un interesanti ar konkrētiem piemēriem. Labu veiksmi turpmāk!
Sandra Buraka, A/S „SCO centrs”, pārdevēja
Seminārs ir izveidots perfekti! Atklāju dažas sev nezināmas lietas, kā arī atsvaidzināju sev jau zināmas patiesības. Patika praktiskie uzdevumi – jo tie liek kārtīgi padomāt par esošo situāciju. Lai veicas!
Māris Grinbergs, A/S „SCO centrs”, pārdevējs
Šis seminārs „Efektīva pārdošana un klientu apkalpošana” bija ļoti interesants. Ļoti daudz uzzināju par klientu apkalpošanas veidiem, kā efektīvi strādāt ar klientu, lai klients būtu apmierināts un atgrieztos pie mums atkal un atkal. Vēlētos biežāk šādus seminārus!
Evija Elstere, A/S „SCO centrs”, pārdevēja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)