Serviss AT

Labākais no pārdošanas un klientu apkalpošanas semināriem, kurā es esmu piedalījies! Ieguvu daudz praktisku padomu darbam ar klientiem. Viss seminārs bija ļoti izglītojošs un patika , ka to novadīja atraktīvi un ar humoru. Paldies!
Dainis Barkāns, SIA „Serviss AT”, lauksaimniecības mašīnu mehāniķis
Seminārs „efektīva pārdošana” ko vadīja „Prefect Sales” direktors Armands Ābelītis bija ļoti praktisks un atsvaidzināja daudzas lietas , kas ikdienā bija piemirsušās. Sapratu arī, cik svarīgs ir darbs ar esošajiem klientiem. Nepieciešams turpināt apmācības par niansēm darbā ar klientiem.
Māris Možvillo, SIA „Serviss AT”, direktors
Esmu ļoti pamierināts ar šo pārdošanas un klientu apkalpošanas semināru, jo ar vienkāršiem vārdiem pasniedzējs Armands Ābelītis ir atbildējis uz daudziem mani interesējošiem jautājumiem. Man vissvarīgākā tēma – Klienta domāšanas process. Labprāt vēlētos vēl piedalīties Jūsu vadītajos semināros.
Arvīds Ozols, SIA „Serviss AT”, noliktavas pārzinis
Esmu pārliecināts, ka seminārā iegūtās zināšanas varēšu efektīvi pielietot darbā ar klientiem. Atvēra acis man uz klientu ieguvumu un ieguvumu valodu!
Lauris Balgalvis, SIA „Serviss AT”, montāžas darbu vadītājs
Ar lielu interesi sekoju līdzi visam semināram. Seminārs bija ļoti emocionāls un viegli uztverams, tāpēc laiks paskrēja nemanot. Paldies, lieliskam pasniedzējam! Gribētos atkal piedalīties kādā no Jūsu semināriem!
Ineta Miezīte, SIA „Serviss AT”, sekretāre – lietvede
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!