Sia Auto Italia

Seminārs ļoti interesants. Sajūta, ka visu laiku kontakts ir ļoti personisks. Piemēri ļoti atbilstoši tematam, ļoti aizraujoši un interesanti.
Justs Kiščenko
Ļoti labs kompānijas „Perfect Sales” klientu apkalpošanas seminārs. Visas tēmas bija svarīgas, taču īpaši izceltu: Kontakta izveidošana ar klientu Iebildumu atspēkošana Attieksmes svarīgums darbā ar klientu. Man bija iespējas atsvaidzināt savas zināšanas, bet pats galvenais ieguvu daudz jaunu zināšanu. Tā turpināt!
Lauris Miķelsons, SIA „Auto Italia”, servisa vadītājs
Ļoti veiksmīga programma auto tirdzniecībā, interesanti pasniegts, ļoti noderīgs tēmu izklāsts. Svarīga tēma bija psiholoģiskie aspekti darbā ar klientiem. Palīdzēja nostiprināt zināšanas par darbu ar klientiem. 100% ieguvums!!!
Kristaps Bērziņš, SIA „Auto Italia”, tirdzniecības menedžeris
Ļoti aizraujošs stāstījums ar ilustrējošiem piemēriem. Labi varēju iejusties situācijās un atrast lietas, ko mainīt sevī. Svarīgākās tēmas: Kā radīt klientam „īpašā klienta” sajūtu Uzturēt uzņēmumā patīkamu gaisotni un pievērst uzmanību sīkumiem, kas pārdošanas procesā var izšķirt ļoti daudz. Paldies par šo pārdošanas semināru, labprāt to ieteikšu arī citiem!
Ingrīda Liepiņa, SIA „Auto Italia”, klientu administratore
Klientu apkalpošanas seminārs bija interesants, saturīgs laika pavadīšanas veids. Saņēmu daudz ideju par sarunas vadīšanu ar klientu un komunikācijas procesu. Seminārs liek aizdomāties par lietām, kuras parasti tiek nedaudz aizmirstas darbā ar klientiem. Paldies par vērtīgo semināru!
Aivars Zēmelis, SIA „Auto Italia”, garantiju meistars
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)