SIA Hansa Pharma / Ģimenes Aptieka

2011. gada 21. janvārī

Par apmācībām efektīva klientu apkalpošanā

Ģimenes aptieku tīkls ir viens no vadošajiem zāļu mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā. Ģimenes aptiekas pieder SIA Hansa Pharma, kas ir Phoenix/Tamro grupas uzņēmums. Pašlaik Latvijā kopumā ir vairāk kā 50 Ģimenes aptiekas: Rīgā. Daugavpilī, Jēkabpilī, Valmierā, Jelgavā, Ventspilī, Liepājā, Jūrmalā, Ādažos, Limbažos, kurās nodarbināti 220 farmaceit un farmaceita asistenti – profesionāli un farmācijas jomā kompetenti darbinieki. Ņemot vērā to, ka aptieku biznesā mēs neesam vienīgie spēlētāji, mēs vēlamies celt savu profesionalitāti arī pārdošanā un klientu apkalpošanā, jo attieksme pret klientu nosaka gandrīz visu.
SIA Hansa Pharma vadības vēlas pateikties par teicami noorganizētu apmācību 1. posmu, kurā tika apmācīti 145 aptieku darbinieki. Papildus vēlos pieminēt augsto semināra novērtējumu un saņemtās atsauksmes no dalībniekiem, kas vēlreiz apliecināja faktu, ka kvalitatīva apmācību organizēšana uzņēmuma darbiniekiem dod ne tikai lieliskas iespējas apzināties un sniegt vēl lielāku ieguldījumu uzņēmuma attīstībā, bet arī laba darbinieku motivācija, kur ikviens iegūtās zināšanas var uzreiz pielietot ikdienā.
Augsti vērtējam Armanda Ābelīšu profesionalitāti un pasniegšanas stilu un spēju iedziļināties mūsu uzņēmuma specifiskajos darbības apstākļos.

/K.Vanaga/ Personāla daļas vadītāja
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)