SIA Lana

Esam apmierināti ar semināru, tēma mums bija pat ļoti aktuāla, jo uzņēmumā ir arī daži jauni darbinieki, kas tāda tipa semināros nav piedalījušies. Arī visiem pārējiem noderēja sapurināšana un seminārā apskatāmo jautājumu aktualizēšana.
Semināra vadītāja uzstāšanās bija atraktīva, viesiem saprotamā un viegli uztveramā valodā ar spilgtu piemēru porciju un anekdošu piedevu (arī no dzīves), kas neļāva nevienam „snaust”, lika aktīvi līdzdarboties. Protams, vienam tas izdevās labāk, citam ne tik , bet tas jau atkarīgs no katra individuālajām īpašībām – zināšanām, intelekta līmeņa, patiesas intereses par tēmu. Man liekas, ka seminārs bija izdevies un lielākā klausītāju daļa guva vērtīgu informāciju, ko, ceram, izmantos savā ikdienas darbā.
Saprotu, ka tēma ir ietilpīga un pa šo vienu dienu iedziļināties visās niansēs nav iespējams, bet kā pirmais solis pārdošanas gudrībās ir lielisks. Neko negatīvu par semināra norisi pateikt nevaru, tāpēc atvainojiet, ka uz kļūdām nenorādu, es tādas nesaskatīju.
J. Laizāns
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)