Sia Rēzeknes Gaļas Kombināts

2010. gada 23. jūlijā „Perfect Sales” direktors Armands Ābelītis SIA „Rēzeknes gaļas kombināts” pārdošanas daļas personālam telefonoperatoriem un pārdošanas pārstāvjiem novadīja seminārus „Telemarketings” un „Efektīva pārdošana”
Semināra dalībnieki bija ar dažādu zināšanu līmeni un darba pieredzi, taču noklausoties šos seminārus, katrs atrada sev svarīgas un ikdienā pielietojamas tēmas. Seminārus bija ļoti viegli uztvert, jo lektora Armanda Ābelīša pasniegšanas forma bija atraktīva, interesanta un viegli saprotama. Semināru vadītājs izmantoja piemērus no personīgas dzīves, kā arī iesaistīja diskusijās semināra dalībniekus. Semināru dalībnieki nostiprināja savas zināšanas ar praktiskiem uzdevumiem. Daudz lietas, kuras tika darītas intuitīvi ieguva teorētisku pamatojumu. Kopumā pārdošanas pārstāvji jūtas ļoti apmierināti un motivēti uzlabot savus pārdošanas rezultātus.
Ticu, ka mūsu sadarbība ar „Perfect Sales” turpināsies nākotnē, gūstot arvien jaunas zināšanas klientu apkalpošanas sfērā.

Ar cieņu,
Vilma Gudriniece, Pārdošanas speciāliste
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)