Siltuma Eksperts

Viss bija vienkārši SUPER. Nebiju domājis, ka par šo pārdošanas tēmu var vēl tik daudz jauna uzzināt. Seminārs „Efektīva pārdošana” bija ļoti interesants un bagāts ar daudziem praktiskiem piemēriem. Interesantākās tēmas – Kā izjautāt klientu un Kā profesionāli piedāvāt nopirkt. Galvenais , ka nebija garlaicīgi kā citos semināros. Tā turpināt!
Jānis Ūdris, SIA „Siltuma Eksperts”, Mazumtirdzn. Vadītājs
Man šis seminārs bija ļoti vērtīgs, kas palīdzēs man turpmāk būt veiksmīgākam darbā ar klientiem. Svarīgākās tēmas: Domāšanas process Faktori, kas ietekmē pircēja izvēli Klienta priekšrocības un ieguvumi
Jānis Krutko,, „Siltuma eksperts”, dūmvadu nodaļas vadītājs
Vienkārši ideāli, domāju, ka vēl centīšos šādus seminārus apmeklēt, Ieguvu labus padomus , kā strādāt ar klientiem. Labas tēmas: Faktori, kas ietekmē pircēja izvēli Darījumu noslēgšana. Noteikti ieteikšu Jūsu seminārus citiem!
Jānis Seglenieks, „Siltuma eksperts”, darbu vadītājs, konsultants
Seminārs katrā ziņā bija vērtīgs un kaut kas jauns priekš manis. Manas domas ļoti pozitīvas, protams, un jau rīt sākšu jauniegūtās zināšanas pielietot darbā. Visas tēmas bija svarīgas, jo strādāt sācis esmu nesen, bet vissvarīgākā bija klientu vēlmju uzzināšana, jautājumi. Viss bija perfekti.
Kalvis Kalniņš, „Siltuma eksperts”, konsultants – pārdevējs
„Efektīva pārdošana” interesants seminārs, noteikti pamācošs. Nevienu brīdi nebija garlaicīgi, ļoti viegli uztveramā formā novadīts viss seminārs. Aktuāli par klienta domāšanas procesu. Paldies!
Signe Strausa, „Siltuma eksperts”, vairumtirdzniecības nodaļas vadītājs
Šis seminārs „Efektīva pārdošana II”, deva man iespēju pārdomāt manu attieksmi pret klientiem. Ļoti laba tēma – uz klientu orientēta efektīva pārdošana. Ceru, ka manas pārdošanas spējas strauji uzlabosies pēc šīm mācībām. Būšu priecīgs atkal ar Jums tikties. Paldies!
Edijs Vīhs, „Siltuma eksperts”, konsultants
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!