Streams

Mūsu kompānija nodarbojas ar dāvanu mazumtirdzniecību, uz šo dienu veiksmīgi strādā 5 veikali, kuri atrodas Rīgas vadošajos tirdzniecības centros:
„Molā”, „Alfā”, „Origo”. „Spicē” UN U/V „Centrs” ar nosaukumiem „Smileland” un „Tedy”.
Mums ļoti nozīmīgs mūsu klients – lai viņš saņemtu to, ko ir vēlējies un atgrieztos tieši pie mums. Gribu uzsvērt, ka, kopumā ņemot, mūsu pārdevējas ir ļoti jaukas un labas, ar labām atsauksmēm no klientu puses. Tomēr nolēmām veikt „Mystery Shopping” iepirkšanās testus visos mūsu veikalos, pieaicinot profesionālu komandu „Perfeck Sales”. (Izvēlējos tieši „Perfect Sales” kompāniju, jo biju jau pārliecinājies par viņu pārliecinošo un profesionālo darbu.)
Testi pierādīja, ka ar smaidu un šķietamām zināšanām vien nepietiek. Pārdošanā ir būtiskas nianses, kuras nedrīkst neņemt vērā, ja vēlies strādāt profesionāli un būt veiksmīgs tālejošā plānā. Tāpēc nolēmām veikt padziļinātas „Uz klientu orientētas pārdošanas” apmācības. Apmācību mērķis bija izglītot un sniegt dziļāku ieskatu pārdošanas mākslā; motivēt un parādīt, cik nozīmīga ir pārdevējas loma attiecībā pret klientu.
Ieguvums, ko sniedza apmācības ir vērā ņemams: apgrozījums ir vidēji audzis par 30% un, gribu uzsvērt, ka tas ir ieņēmis stabilu pozīciju. Pārdevējas pašas jūtas pārliecinātas tajā, ko dara un ir lepnas par sasniegtajiem rezultātiem, ko dod profesionalitāte.
Piebilde: pēc apmācībām esam ieguvuši 1. vietu „SPICE” tirdzniecības centrā un viena no u/v „Centrs” pārdevējām ieguva 1. vietu starp visām u/v „Centrs” veikalu pārdevējām. Šo testu veica u/v „Centrs” neatkarīgie eksperti.
Normunds Beika
Es esmu ļoti priecīga, ka man bija iespēja apmeklēt šo semināru! Ieguvu ļoti daudz vērtīgas informācijas, kas palīdzēs turpmākajam darbam. Patika , ka seminārā „Uz klientu orientēta efektīva pārdošana” tika sniegti daudzi praktiski un pielietojami piemēri no reālajām situācijām veikalā. Paldies Jums Armand un vēlu veiksmi!
G.Sakauskaite „Streams” TEDDY , pārdevēja
Ļoti patika seminārs! Daudz praktiskas un noderīgas informācijas profesionālam darbam ar klientiem. Patika piemēri, kā ieinteresēt klientu nopirkt preci. Būs ko pielietot savā darbā!
Vita Miškinene, „Streams” TEDDY , vecākā pārdevēja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)