T.N. Rozalinde

Sia „T.N. Rozalinde” ilggadēju sadarbību ar „Perfect Sales” lektoru Armandu Ābelīti uzsāka 2004. gadā. Sadarbība saistīta gan ar vairumtirdzniecības, gan mazumtirdzniecības personāla novērtēšanu un apmācībām.
Pārdošanas kursos apgūtās teorētiskās un praktiskās iemaņas darbinieki efektīvi izmanto ikdienas darbā, par ko liecina arvien augošie apgrozījuma rādītāji un darbinieku motivācija strādāt labāk un augt profesionāli.
Augstu vērtējam Armanda Ābelīša profesionalitāti, pasniegšanas stilu un spēju iedziļināties mūsu uzņēmuma specifiskajos darbības aspektos.
I. Kazēka
Bija jaunas atzinīgas idejas manam darbam, ko pielietošu praksē, kā arī no idejām varēju atcerēties, ko esmu jau neapzināti pielietojis sasniedzot rezultātu! Zināšu, kā pareizāk apgūt problēmas un kā rīkoties attiecīgajā situācija ar klientu
Renārs Pāpe, „T.N. ROZALINDE” Tirdzniecības pārstāvis
Šis seminārs ir ļoti noderīgs tirdzniecības pārstāvim, jo tas pamāca pārdevēju kā izturēties dažādās situācijās. Kā runāt un uzvesties klienta klātbūtnē. Pats galvenais, saņemt informāciju, kā pārdot vairāk.
Kaspars Kubliņš „T.N. ROZALINDE” Tirdzniecības pārstāvis
Vairāk uzzināju pārstāvju un tirgotāju ieročus un iespējas, kuras izanalizējot varētu pielietot savā darbā un piegādātājiem kā klientiem.
Kārlis Kalējs „T.N. ROZALINDE” Iepirkumu speciālists
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)