TC Motors

Pasniedzējs Armands Ābelītis – lielisks. Pasniegšanas stils – fantastisks. Zināšanu specifika izvēlēta piemēroti. Izdales materiāli sagatavoti pārdomāti. Informācija viegli saprotama, viegli uztverama un ļoti noderīga. Man vissvarīgākais likās tas, ka ir jābūt konkrētam, precīzam, atvērtam un koncentrētam uz klientu. Sapratu, cik liela loma ir attieksmei un to, ka mācītais uzreiz jāpielieto praksē.
Noteikti vēlētos vēl apmeklēt šāda veida seminārus. Lai Jums turpmāk veicas! Viss bija lieliski!
Inese Zučika, SIA VEHO, tirdzniecības asistente
Semināra tēmas „Efektīva pārdošana” bija specifiskas, ļoti tieši uz auto pārdošanu tendētas. Ietekmīgs pasniegšanas stils ar reāliem piemēriem no dzīves. Kopumā esmu apmierināts ar mācībās ieguldīto laiku. Vissvarīgākās tēmas: izzinošā domāšana, preces prezentēšana ar „pircēja acīm” un uzsverot klienta ieguvumus viņam saprotamā valodā.
Kārlis Beinerts, SIA VEHO, homologācijas speciālists
Ļoti labs un izsmeļošs seminārs pārdošanā. Bija ļoti noderīgi atsvaidzināt zināšanas un iegūt kaut ko jaunu. Piemēram, kā negaidīt un uzvarēt klientu salonā, iedziļinoties klienta vajadzībās. Patika semināra vadītāja stils, daudzie piemēri, vienkāršā valoda (maz bija svešvārdu, kurus parasti pielieto daudzi pasniedzēji). Visā visumā bija forši. Tā turēt!
Ričards Čamovs, SIA VEHO, automobiļu pārdevējs
Perfekti! Likās, ka varētu mācīties vēl pāris dienas, jo tiešām bija ļoti daudz noderīgas informācijas un visa tika pasniegta saprotamā, interesantā veidā un profesionālā līmenī. Tā kā pārdošanas kursos līdz šim nebiju bijis un tā bija pirmā teorētiskā pieredze, noteikti izmantošu to savā darbā. Un esmu pārliecināts, ka pārdošana veiksies labāk un veiksmīgāk.
Vissvarīgākās tēmas: izzinošie jautājumi, lai vairāk iepazītu klientu un lēmumu pieņemšanas daļa – noslēguma jautājumi. Tā turēt!
Sandis Grezmanis, SIA VEHO, tirdzniecības konsultants
Perfekti! Seminārs ļoti radošs, interesants, pamācošs. Tik daudz sarkano podziņu, tik spēj spiest. 
Vissvarīgākās tēmas: Nobeiguma tēma Kā tikt galā ar iebildumiem.
Neapstāties! Gaidām nākamo semināru!
Inga Krūma, SIA VEHO, salona vadītāja
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)