Tele2

Sia „Tele 2” ir starptautisks telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs ar lielu pieredzi Eiropas tirgū. Latvijā Sia „Tele2” nodrošina mobilo telekomunikāciju sakarus. Bija samērā grūti atrast tieši uz Latvijas tirgu orientētu pārdošanas apmācību, tādēļ biju īpaši priecīgs, ka šādu pakalpojumu var sniegt „Perfect Sales”. Mūsu darba specifika ir pārdot servisu, tādēļ lūdzām sagatavot tieši mūsu darba specifikai orientētu programmu „Pārdošanas meistarība”. A. Ābelīša kunga vadītu semināru biju jau apmeklējis, „International Trandsetters” kursu ietvaros, un pārliecinājies, ka tas notiek profesionāli augstā līmenī.
Apmācību apmeklēja visi Sia „Tele2” korporatīvo klientu nodaļas darbinieki un no visiem tika saņemtas pozitīvas atsauksmes.
Seminārā tika atgādināts, ka pats svarīgākais ir ne tikai vienreizēja produkta pārdošana, bet arī ilgtermiņa attiecību veidošana ar klientu, jo apmierināts klients ir uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā.
Mūsu kompānijas bizness ir tieši saistīts ar ilgtermiņa aktivitātēm, tādēļ klientu apkalpošanas kvalitāte ir īpaši svarīga.
Pozitīvi jāvērtē arī tas, ka jebkurai tēmai bija atbilstoši praktiski piemēri, kas palīdzēja pareizāk izprast un izanalizēt attiecīgo darbību, situāciju.
Seminārs palīdzēja atrast jaunu motivāciju darbam, jo ikdienas rutīnā ieslīdzis darbinieks nav spējīgs pilnvērtīgi strādāt. Tas palīdzēja atsvaidzināt jau zināmās lietas un atklāt gluži jaunas metodes darbam ar klientiem.
Seminārā ietvertās tēmas bija vienlīdz svarīgas un ļāva pārvērtēt mūsu darbu gan kopumā, gan katram atsevišķi, tādejādi ievērojami uzlabojot mūsu darba kvalitāti.
Tele 2 korporatīvo klientu nodaļas darbinieku vārdā vēlos pateikt lielu paldies par lielisko semināru, kā arī novēlēt veiksmi un daudz apmierinātu klientu nākotnē.
Armands Zavadskis
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!