Tigra Hotel

Caur diskusijām uz rezultātu! Brīnišķīga iespēja pašam analizēt savu darbību, redzēt pozitīvo un negatīvo, kā arī apstiprināt savas darbības lietderību vai gluži pretējo. Ļoti noderīgas tēmas: jaunu klienti piesaiste; uzņēmuma piedāvājuma analīze; jautājumi un to mērķu sasniegšana. Lieciet vairāk padomāt jūsu klientiem – uzņēmuma vadītājiem, ka izglītots pārdevējs nes ne tikai peļņu, bet atvieglo arī darbu vadītājam! Liels paldies!
Zane Āboltiņa
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)