Toode

Ļoti labs seminārs, vērtējums – izcils! Seminārā tika iesaistīti klātesošie, bija ļoti interesanti un noderīgi. Ceru, ka SIA „Tode” darbinieki iegūtās zināšanas veiksmīgi pielietos arī praksē. Ceru uz turpmāku sadarbību!
Sarmīte Ņukša SIA „Tode” valdes locekle
Armands Ābelītis - ļoti labs un aizraujošs vadītājs pārdošanas semināram. Interesanti un lietderīgi padomi darbam ar klientiem. Patika konkrēti piemēri no mūsu darbības sfēras. Salika pa „plauktiņiem” pārdošanas secību. Kopumā esmu ļoti apmierināts ar lietderīgi pavadīto laiku. Turpiniet apmācības arī citās firmās, tad būs patīkami iepirkties daudzās vietās! Paldies!
Alens Korbergs, SIA „Tode” , tirdzniecības pārstāvis
Labs un interesants pārdošanas seminārs. Bija daudz piemēru no praktiskās tirdzniecības. Pasniedzējam ir kompetence šajā jomā. Svarīgākā tēma seminārā: Pārdošanas posmi Darījuma noslēgšana – sarunas nobeigums. Paldies par vērtīgajām zināšanām!
Imants Kučinskis, SIA „Tode” , Daugavpils filiāles vadītājs
Vienkārši – SUPER! Armands Ābelītis, kā semināra vadītājs „paņēma” ar savu pasniegšanas, pamatošanas, aktiermākslu. Fantastiski! Par to milzīgs paldies. Ļoti pozitīvi un efektīvi vērtējams tas, ka semināra gaitā tiek ievīti piemēri no dzīves – tas patiešām „nostrādā” – liek aizdomāties...Paldies par jauko, izglītojošo, attīstošo un arī atraktīvo semināru! Lai Jums (un arī mums) veiksmīgs bizness!
Sanita Zušmane, SIA „Tode” , personāldaļas vadītāja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)