Tukuma piens

A/s „Tukuma piens” izsaka pateicību kompānijai „Perfect Sales” un personīgi tās direktoram Armandam Ābelītim par semināru, kas tika vadīts un pasniegts augstā līmenī.
Uzņēmuma darbinieki ieguva izsmeļošu informāciju par to, kā veiksmīgāk izmantot dažādus pārdošanas paņēmienus, lai piesaistītu jaunus klientus, izveidotu ilgstošu un veiksmīgu sadarbību ar klientiem, kā arī celtu uzņēmuma prestižu.
Darbinieki ieguva vērtīgas zināšanas, kompetenci un praktisku pieeju to pielietošanai. Esam pārliecināti, ka pēc šī semināra sarunas ar klientiem būs daudz veiksmīgākas un uzņēmumam nesīs peļņu.
Paldies A. Ābelītim par atraktīvo un profesionālo pasniegšanas stilu, kas ļāva smelties pozitīvas emocijas un gūt nepieciešamās zināšanas.
O. Drengers
Seminārā „Veiksmīga darījuma astoņi posmi” , saņēmu atbildes uz daudz jautājumiem, kuri bija sakrājušies ikdienā strādājot ar klientiem. Pozitīvi ir tas , ka visas tēmas tiek izklāstītas saprotamā valodā. Bija viegli uztvert stāstīto. Svarīgākās tēmas- Astoņi darījuma posmi Argumentācija Darījuma noslēgšana. Paldies un turpināt tādā pašā garā!
Uldis Knapšis, A/S „Tukuma piens”, tirdzniecības pārstāvis
Seminārs novadīts ļoti pārdomāti. Patika, ka bija praktiska informācija, pašus iesaistīja un reāli piemēri. Ir ko pārdomāt. Visas tēmas svarīgas, bet īpaši gribētu izcelt – Darījuma noslēgšana, Kontakta nodibināšana. Veiksmi darbā!
Sintija Asniņa, A/S „Tukuma piens”, prečzinis – operators
Šai seminārā es guvu ļoti svarīgas atziņas un reālus piemērus, kā strādāt ar klientu, lai šī sadarbība būtu produktīva un ilgstoša. Svarīgākās tēmas : Klientu iebildumi un to argumentācija Vizītes posmu analīze. Paldies par semināru!
Ruanda Skreba, A/S „Tukuma piens”, pārstāvju vadītāja
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!