Unimix

Man seminārs ļoti patika un bija ļoti vērtīgs! Prieks mācīties, gribas vēl! Ļoti svarīgas man bija tādas tēmas kā: pirmais kontakts ar klientu; kā uzdot efektīvus un pareizus jautājumus; kā noteikt klienta vajadzības un ieguvumus. Tagad jātrenējas ieviest iegūtās zināšanas dzīvē, strādāt profesionāli, nevis tikai pēc intuīcijas. Lai Jums sokas!
Vineta Rijniece
Visas tēmas man bija vissvarīgākās! Seminārs bija interesants un ļoti saistošs. Divas dienas pavadītas vienas elpas vilcienā! Vairāk šādu semināru!
Agris Bērtulis SIA „Unimix” tirdzniecības aģents
Ļoti veiksmīgs un jauks seminārs. Liels paldies Armandam! Es ļoti ilgi meklēju kaut ko tādu un nemaz necerēju dzirdēt ko tik brīnišķīgu! Atklāti sakot šis ir veiksmīgākais no semināriem, kurus esmu apmeklējusi pēdējo trīs gadu laikā.
Dace Vēvere SIA „Unimix” – rīkotājdirektore
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)