Vaide

Kā šis, tā arī iepriekšējie semināri ir interesanti. Ļoti patika pozitīvā atmosfēra semināra laikā. Kā arī arvien jaunā un noderīgā informācija darbam ar pircējiem. Nekad nenāk par ļaunu uzzināt ko jaunu, kā arī atkārtot sen zināmās un piemirstās lietas.
Ilze Ozoliņa
Seminārs bija pamācošs, ļoti patika. Ieguvu daudz priekš sevis. Visas tēmas bija ļoti noderīgas, jaukas un interesantas.
Aelita Klāsēna
Ļoti noderīgi principi kā veicināt pārdošanas veiksmi. Labs seminārs, ieguvu daudz ideju, kā labāk apkalpot pircēju un veiksmīgāk pārdot preci.
Iraida Češķe
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!