Vanilla Travel

Atraktīvs runas stils, viegla valoda, kas ļauj vieglāk uztvert un saprast informāciju. Svarīgākās tēmas: Pareiza pārdošanas valoda (sākam ar ieguvumiem), konstruktīvas sarunas noteikumi un kā paturēt, neizlaist klientu. Ļoti patika seminārs!
Guna Korkova, Vanilla Travel
Seminārs „Efektīva pārdošana” ļauj paskatīties uz sevi no malas. Pirms šī semināra man pat neienāca prātā, ka klientu iebildumi nenozīmē „NĒ”. Svarīgas semināra sadaļas Klientu iebildumi Piedāvājums noslēgt darījumu sarunas beigās. Ieguvu ļoti labu ideju , kā formulējot jautājumus izmantot pozitīvus vārdus. Būtu labi turpināt šo tēmu...
Karina Mendelsone, „Vanilla Travel”, ceļojumu konsultante
Kvalitatīvs, atraktīvs un ieinteresējošs seminārs darbā ar klientiem. Rosina domāt un maina domāšanas stereotipus. Svarīga bija tēma – biežāk sastopamie iebildumi un to risinājumi. Kā ievadtēma pārdošanā – ļoti vērtīgs seminārs!
Inga Kavaca, SIA „T.U.I.”, Vanilla Travel, direktore
Pateicoties „Perfect Sales” pārdošanas semināram uzzināju un sapratu daudz ko jaunu. Piemēram , ka pārdot vajag lai apmierinātu klientu vajadzības, nevis tikai lai pārdotu. Ļoti svarīgas tēmas faktori, kas ietekmē klienta izvēli un kā pareizi vadīt sarunu ar klientu. Paldies par semināru un veiksmi darbā!
Ināra Puncule, „Vanilla Travel”, ceļojumu konsultante
Seminārā bija daudz faktu, teoriju, interesantu detaļu. Svarīgākās tēmas man: Saruna ar klientu pa telefonu Sarunas uzsākšana un tās noslēgums Kā profesionāli uzdot jautājumus. Es ticu , ka pateicoties Jums Armand, iegūtās zināšanas pēc semināra noteikti izdosies man pielietot darbā. Liels Paldies!
Aleksandra Timohina, Vanilla Travel”, ceļojumu konsultante
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!