Veiksmīga darījuma 8 posmi

Apraksts

Semināra programma paredzēta klientu konsultantiem, kam jau ir pieredze tirdzniecībā, tirdzniecības darbiniekiem un produktu menedžeriem, kas ikdienā tiekas ar klientiem un nodarbojas ar pakalpojumu aktīvo un tiešo pārdošanu.

Mērķis

Sniegt dalībniekam zināšanas, prasmes un sapratni par veiksmīgas pārdošanas soļiem. Attīstīt veiksmīgas metodes darbam ar klientiem, uzlabot dalībnieku pārdošanas un pārrunu prasmes. Apgūt praktiskus pārdošanas paņēmienus un metodes, lai uzlabotu pārdošanas rezultātu.

Metodika

Īsas lekcijas mijas ar individuālām un grupu nodarbībām. Katrs semināra dalībnieks tiek nodrošināts ar apjomīgu rakstisko materiālu (rokasgrāmatu). Praktiskajās nodarbībās dalībnieki strādās tikai ar savām produktu grupām.

Programmas saturs un tēma

Klienta lēmumu pieņemšanas process:

  • Vizītes soļi un to pareiza secība.

(1. posms) Tirdzniecības pārstāvju uzdevumi / Plānošana:

  • Ko tas nozīmē praksē;
  • Sagatavošanās;
  • Pārbaude;
  • Mērķa noteikšana;
  • Prioritāšu noteikšana un plānošana.

(2. posms) Kontakta nodibināšana:

  •  Kā efektīvi piesaistīt uzmanību;
  • Kā izraisīt interesi;
  • Kā nostiprināt izraisīto interesi.

(3. posms) Klienta uzklausīšana:

  • Kādā veidā jūs varat saprast klienta motivāciju;
  • Jautājumu uzdošanas metode;
  • Kā uzzināt, kādi motīvi liek viņam pirkt.

(4. posms) Argumentēšana:

  • Kā efektīvi saistīt produkcijas priekšrocības un klienta motivāciju;
  • Kā parādīt priekšrocības un ieguvumus ar neapstrīdamu un objektīvu faktu minēšanu;
  • Kā “izcelt” piedāvātā preces/pakalpojuma priekšrocības un ieguvumus;
  • Priekšrocību / ieguvumu demonstrācijas secība;
  • Kompānijas piedāvājumu analīze.

(5. posms) Darbs ar iebildumiem:

  • Kā strādāt ar iebildumiem;
  • Pamatprincipi iebildumu novēršanā;
  • Iebildumu vispārināšanas un precizēšanas paņēmieni;
  • Vājināšanas pamatprincips;
  • Atbalsts;
  • Iebildumu pārformulēšana;
  • Apiešanas manevrs.

 (6. posms) Noslēgums:

  • Kā tirdzniecības pārstāvis var noteikt darījuma noslēgšanas momentu;
  • Kam un kad ir jāpabeidz saruna;
  • Ar kādu jautājumu pabeigt sarunu;
  • Alternatīvas metode;
  • Alternatīva mazāk nozīmīgos jautājumos;
  • Rīcības metode;
  • Citi noslēgšanas veidi.

(7. posms) Promiešana:

  • Ko dara tirdzniecības pārstāvis, kad ir saņēmis pasūtījumu;
  • Ko dara, kad nav saņēmis pasūtījumu;
  • Kāpēc jebkura promiešana ir jāuztver pozitīvi;
  • Kā atstāt patīkamu iespaidu;
  • Kā pareizi aiziet.

(8. posms) Vizītes analīze:

  • Pašnovērtējums;
  • Vājo vietu atklāšana un mērķu noteikšana;
  • Pārdošanas principi.

Klientu lojalitātes veidošana:

  • Kādi faktori veido klienta lojalitāti pret sadarbības partneri;
  • Klientu lojalitātes veidošanas pareizo soļu secība;

Semināru vadīs

Viens no labākajiem Baltijas ekspertiem pārdošanā, klientu apkalpošanā un menedžmentā, "Perfect Sales Academy" direktors Armands Ābelītis.
 

Apmācības notiks: 
2020. gada 30. un 31. jūlijā, Rīgā, no plkst. 10.00 līdz 17.00. 


Apmācības ieguldījums:
 
650,00 EUR + PVN.

Pieteikuma anketa

* Ar zvaigznīti atzīmētie lauki ir jāaizpilda obligāti
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)