Viesuļi

Semināru „Efektīva klientu apkalpošana” uzskatu par ļoti noderīgu un pamācošu darbā ar klientiem. Pateicoties daudzajiem piemēriem bija viegli uztvert mācību vielu. Laiks pagāja ļoti ātri, labprāt mācītos vēl!
Valentīna Matuseviča, SIA „Viesuļi” veikala vadītāja
Seminārs bija ļoti interesants. Uzzināju daudz jauna darbam ar klientiem. Ieguvu daudz jaunu ieteikumu darbam ikdienā veikalā. Patika , ka bija daudz derīgu un praktisku padomu. Paldies!
Daina Robežniece, SIA „Viesuļi”, pārdevēja
Mans novērtējums par semināru „Klientu apkalpošana un pārdošana” ir ļoti labs. Labi sastādīts rakstiskais materiāls. Svarīgākās tēmas seminārā – Klienta domāšanas process un Faktori, kas ietekmē klienta izvēli. Mans vēlējums Jums ,Armand, lai Jūsu kolektīvs vienmēr paliek uzticīgs tam , ko dara. Liels paldies!
Gatis Teicāns, SIA „Viesuļi”, mārketinga speciālists
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)