Walmark

Ļoti interesants un saistošs seminārs. Pasniedzējs „Perfect Sales” direktors Armands Ābelītis prot noturēt auditorijas uzmanību un nemaz neļauj garlaikoties. Svarīgākās tēmas seminārā: Kā strādāt ar iebildumiem Vizītes pie klienta plānošana Informācijas apkopošanas nozīmīgums. Seminārā ieguvu daudz jaunu ideju un jaunas informācijas, lai uzlabotu savu darba efektivitāti. Paldies par interesanto dienu!
Jana Laszuka, SIA „Walmark”, tirdzniecības pārstāvis
Seminārs „Efektīva pārdošana” ir ļoti vērtīgs. Seminārā ieguvu sapratni par iebildumiem un argumentiem, kā arī par laika plānošanas efektivitātes uzlabošanu. Svarīgākās tēmas – Darbs ar klientu iebildumiem Vizītes efektivitātes analīze.
Santa Kapustina, SIA„Walmark” , pārdošanas vadītāja
Ļoti jauks seminārs, tā vadītājs Armands Ābelītis saprotoši izklāsta tēmu. Jauki, praktiski piemēri no dzīves. Svarīgākās tēmas man bija : Vizītes plānošana / sagatavošanās Kā strādāt ar iebildumiem Produkta prezentēšana. Seminārā ieguvu sapratni par to , cik svarīga ir darba dienas plānošana un sagatavošanās vizītei. Liels paldies!
Liene Evelone, SIA „Walmark” , tirdzniecības pārstāvis
Pašreizējās ekonomiskās krīzes situācijā, lielākajai daļai uzņēmumu par mērķi kļuvis nevis iegūt maksimālu lielu peļņu, bet gan saglabāt un attīstīt uzņēmumu. Šī iemesla dēļ arvien vairāk uzņēmumos uzmanības centrā tiek izvirzīts darbinieks, kā galvenais panākumu faktors. Arī SIA Walmark savus pārdošanas cilvēkus uzskata par lielāko vērtību, tāpēc iegulda līdzekļus viņu pilnveidošanā un attīstībā.
Tieši šī iemesla dēļ izvēlējāmies firmas Perfect Sales treniņa semināru Efektīva pārdošana . Šis seminārs bija interesants, izglītojošs un viegli uztverams, galvenokārt, pateicoties Armandam Ābelītim. Viņš ar saviem spilgtajiem piemēriem un atraktīvo pasniegšanas veidu, lika darbiniekiem izvērtēt savas pārdošanas prasmes, kā arī palīdzēja rast pareizās atbildes uz klientu iebildumiem.
Semināra teorētiskais materiāls bija balstīts uz reālām situācijām, ar kurām pārdošanas cilvēki saskaras ikdienas darbā, kas padarīja semināru atšķirīgu un īpaši vērtīgu.
Firmas Walmark vārdā vēlos pateikties Armandam Ābelītim par ļoti augstā profesionālā līmenī novadīto semināru, viegli uztveramo uzskates materiālu sagatavošanu un lielisko praktisko piemēru krājumu.

Sia Walmark komandas vārdā,
Tirdzniecības vadītāja

Santa Kapustina
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)