Wess Motors

Gan kursi, gan arī pats pasniedzējs Armands Ābelītis rosināja pozitīvas emocijas un atstāja ļoti patīkamu iespaidu. Pasniedzēja komunikācijas stils bija ļoti profesionālā līmenī.
Informācija tika pasniegta brīvi, klausītāji netika pārslogoti ar informāciju, neskatoties uz to, ka tās apjoms bija pietiekami liels. Manuprāt, seminārā skartās tēmas mūsdienās ir svarīgas un aktuālas. Lai padarītu tēmas saprotamākas un pārskatāmas, katru no tām pasniedzējs papildināja ar reālu situāciju no dzīves.
Gribētos atzīmēt arī to, ka darba materiāli bija atkarīgi pārskatāmi. Informatīvais buklets ir ērts lietošanā. Pozitīvi jāatzīmē arī informācijas pasniegšanas veids ar datorprogrammas palīdzību.
Anastasija Šestakova - Lexus, "WESS" pārdevēja
Ļoti pozitīvs seminārs, kur smēlos daudz jaunas informācijas un atsvaidzināju esošās zināšanas. Seminārā patapināju jaunas idejas darbam ar klientiem. Lektora „Perfect Sales” direktora Armanda Ābelīša darbs bija ļoti enerģisks, raits un rosinošs. Ļoti laba tēma – Klientu iebildumu pārvarēšanas process. Paldies par jauko semināru!
Maija Stkovenko, Toyota, Lexus „WESS”, administratore
Seminārs pagāja vienā elpas vilcienā. Visi piemēri „iz dzīves” trāpīja tieši desmitniekā. Varēju skaidri ieraudzīt visas savas kļūdas. Ļoti labas tēmas : Ko jūs darāt , lai saglabātu savus klientus un Darījumu noslēgšana. Liels paldies semināra vadītājam Armandam Ābelītim!
Andrejs Černišovs, Toyota, Lexus „WESS” pārdevējs
Viss semināra tēmas bija ļoti interesantas un noderīgas manā darbā. Iegūtās zināšanas noteikti man palīdzēs strādājot ar klientiem. Viss man ļoti patika!
Aleksejs Zaharovs, Toyota, Lexus, „WESS” , servisa meistars
Ļoti labs seminārs ar ļoti aktuālu tēmu darbā ar klientiem. Patika sarunas psiholoģija un pareizas sadarbības modelis. Paldies par semināru!
Mihails Ļevša, Toyota, Lexus, „WESS”, meistars
Seminārs dinamisks un pietiekami atraktīvs, kas sniedz padziļinātu ieskatu darbā ar klientu problēmu izzināšanu.. Viela pārdomām darbam ar klientu iebildumiem un argumentāciju. Paldies par praktisku un noderīgu semināru!
Andris Feldmanis, Lexus , „WESS”, servisa pieņēmējs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!