Zaļā Aptieka

Seminārs bija interesants, pareizajā laikā un vietā. Materiāls sagatavots labi un pasniegts ļoti saistoši un saprotamā valodā.
Farmaceitu atsauksmes:
Daudz veiksmīgāk apkalpoju klientus un izprotu pārdošanas procesa būtību un svarīgumu
Iemācījos pārdod dārgos medikamentus
Iemācījos izmantot pareizus vārdus
Labāk izprotu pircēju vēlmes
Varu vairāk pārdot
Ieguvu ļoti svarīgu atziņu: notikumu gaitu nosaka 90% mana attieksme un tikai 10% pats notikums
Jo vairāk es uzzināšu par klientu, jo viņš aizies apmierinātāks
Sapratu, cik svarīgi izzināt klienta vēlmes un pastāstīt par produktu viņam saprotamā valodā
Paskatījos uz pārdošanu kā radošu procesu
Atstāju izvēli klientu ziņā
Piedāvāju plašāku klāstu
Izjautāju klientu un iedodu pareizākus medikamentus
Pievēršu lielāku uzmanību jautājumu uzdošanai
Beidzot izdevās vecās zināšanas sakārtot pa plauktiņiem

Liels paldies par ļoti veiksmīgo semināru, ieguvām daudz pozitīvu lādiņu un sparu jaunam, veiksmīgam darbam ar klientiem. Jūs iemācījāt paraudzīties uz patieso ikdienas darbu no citas puses un pamanīt, ka mūsu darbs ir ļoti radošs un bezgala interesants. Pārējais jau ir atkarīgs no mums pašiem.
Anita Ozoliņa
MENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja)
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) NENOKAVĒ!
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem)