A/s Dobeles dzirnavnieks

I would like to express my gratitude to Armands Ābelītis, the Director and trainer of “Perfect Sales” for a three day training program “Efficient Sales Orientated towards Customers”.
Previously I have met Mr. Ābelītis when I and my colleague, both of the Joint Stock Company “Dobeles Dzirnavnieks”, participated in “Sales School” program at “Radisson SAS” in Riga.
Later I suggested organizing such training program only for marketing and sales employees of the Joint Stock Company “Dobeles Dzirnavnieks”, 18 people in total.
The Joint Stock company “Dobeles Dzirnavnieks” produces and sells 40 000 tons of high quality combined fodder for agricultural animals in the market of Latvia. We have become leaders in this market. Two moths have already passed since we attended the program, and I am pleased to observe how our trained marketing and sales employees use the acquired knowledge in their everyday work communicating with customers and colleagues.
Our sales centres are located in 9 regions of Latvia, the training seminar attendants work as managers and sales agents there. In these two months in comparison to the previous two years the sales of combined fodder has increased considerably. In 2001 it was 95.6%, in 2002 – 100% and in 2003 – already 119.4%. I consider that it would be useful for the Joint Stock Company “Dobeles Dzirnavnieks” to continue our co-operation and organize a 3 day training program for marketing and sales personnel. We could develop a training program and agree on details of it in advance.
Sandris Pliska
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un  kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijsEFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijsEFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijsMENEDŽMENTA ABC  (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijsDARBS AR GRŪTO KLIENTU  (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi)  2016. gada 7. jūnijs
PĀRRUNU VEŠANAS PRASMES / MENEDŽMENTA ABC 2 (Darbinieku darba efektivitātes izvērtēšana un kā veikt produktīvas pārrunas ar darbiniekiem) 2016. gada 28. jūnijs
EFEKTĪVA KLIENTU APKALPOŠANA (Likums Nr. 1 - Ja mēs nerūpējamies par klientu... to izdarīs kāds cits!) 2016. gada 13. jūnijs
EFEKTĪVA PĀRDOŠANA (Kā pārdot vērtību, nevis cenu) 2016. gada 6. jūnijs
MENEDŽMENTA ABC (Ko darbinieki sagaida no vadītāja) 2016. gada 14. jūnijs
DARBS AR GRŪTO KLIENTU (Iebildumi - pārdevēja labākie draugi) 2016. gada 7. jūnijs